Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goedemorgen luitjes, Lampen aan, gordijnen alvast maar open, de koffie en thee zijn bijna klaar, ik verklaar de dag voor geopend. Gisteren en eergisteren heel drukke dagen gehad. Vandaag een rustig dagje hoop ik. Even hier in huis de boel weer helemaal op orde brengen. En vanmiddag lekker op de bank met een boek en tussendoor misschien lekker een dutje. Maar eerst.... KOFFIE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Fijn, het is nog maar vijf voor zeven bedenk ik me net. Heb ik nog een heel uur meer om de boel te doen en uit te rusten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hahaha, ik had je berichtje nog niet gezien A3, maar inderdaad, een uurtje eerder licht. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het over drie minuten al helemaal licht zal zijn. Maar pikkedonker is het dan ook niet meer in ieder geval. Ook goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goeiemorgen! Is het al licht daar? Hier nog schemering. Ik wacht nog even voor het RH. Het is trouwens erg winderig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goeiemorgen Jen, Nou, hier is is het ook nog heel schemerig hoor, maar het gaat nu wel snel. En als je binnen bent lijkt het buiten ook altijd donkerder dan het in feite is., Hier ook veel wind, dacht dat ik het vannacht ook heel hard hoorde regenen, maar het is volgens mij gewoon droog gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Heel snel, inderdaad. Grijze lucht vandaag zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Klopt... heel snel, en hier ook heel grijs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goeie morgen kanjers. Nou uitslapen is voor mij echt niet weg gelegd hoor. Ben om 6.30 nog ff terug gekropen want de honden wisten ook niet dat de klok een uur terug uit is gezet, maar ik lag te draaien enz. toch maar blijven liggen. Nee uit slapen kan ik niet. Verder ben ik benieuwd hoe hard het morgen gaat stormen. Vind het altijd heerlijk om dan in mijn huisje te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goedemorgen Aakie en Bol. Het is hier nu ook pittig aan het regenen. En hard aan het waaien... Echt uitslapen... dat kan ik eigenlijk al jaren niet meer Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Nee dan zijn we duidelijk ochtendmensen Vonnie. Ik geloof dat mijn broers, zeker mijn jongste, dit ook niet kunnen. Dat hebben we van mijn moeder, die had aan 2-4 uur per nacht genoeg. Ik vind het niet erg hoor, ben liever uit dan in bed. Vind er niets aan. Wat mij betreft had O.L. Heer dat beter niet uit kunnen vinden. Mij heeft hij er geen plezier mee gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Vroeger kon ik heeeeel goed uitslapen hoor. Maar eigenlijk sinds de kinderen er zijn.... denk dat ik het toen afgeleerd heb. Ik was vroeger ook echt een avondmens, kon de hele dag lummelen en 's avonds opeens verschrikkelijk veel doen. Nu is dat helemaal omgekeerd. Ik hou ook niet echt van storm. Vind dat dat weer zo zielig voor alle beesten die buiten zijn. Maar dat geldt ook voor hevige kou en regen... En nu.... aan de slag hier. heb al wel tussendoor lopen rommelen, maar nu even gewoon echt dingen doen. Heb ik vanmiddag lekker vrij... luitjes, Fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse uitslapen kan ik dus ook niet:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Moghu Akkie. Ja hoor ik herken het. Het binnen halen van dieren die allang geleden gestorven zijn, dat zit bij mij ook heel diep. O nee ik ben niet onrustig, en de dieren die buiten leven weten hoe ze om moeten gaan met storm. Dat voelen ze al lang aan komen en zoeken een beschut plekkie. Moghu Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goedemorgen allemaal ; sjemig wat een weer hier, het giert door mijn huis heen. gelukkig tikkie beter geslapen vannacht, nu 5 uurtjes, voelt al beetje beter. Vóór het slapen gaan ontspanningsoefeningen in bed gedaan, na wakker worden midden in de nacht kwam de stress weer op, dus maar weer ontspanningsoefeningen gedaan en nog 2 uurtjes geslapen . Hoop dat dit zo aanhoudt en de juiste weg naar SssssssssssssnrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrK is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hannah, misschien helpt het om van te voren een paar rondjes te rijden met een vertrouwd iemand naast je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Nou dan moet er hier weer flink geduimd worden Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 oeps het is maar goed dat ik hier kom .... een uur vroeger??? Ben ik WEER helemaal door de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Als bijna alles oké was 3 weken geleden, moet het toch goed komen Hannah? Ja en dat vit. d tekort kun je aanvullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Alleen medisch dus, Hannah? Kan me erg goed voorstellen dat dat spannend voor je is. 4 maanden? Dat is toch wel extreem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Is één van jullie wel eens gekeurd door een psychiater van het CBR na aangehouden te zijn met teveel op? Ik ben in januari aangehouden bij een reguliere alcoholcontrole. Ik met mijn stomme kop 2 wijn gehad het uur voor vertrek, maar waren wel grote glazen, ik schaam me kapot! . En ben doodsbenauwd natuurlijk.... Promillage 0.8. Stom stommer stomst, maar wel dé reden waarom ik hier nu ben: dát was de limit, zó wil ik niet zijn.... Laat staan iemand anders iets aandoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Jazeker, Tjeerd, ook voor mij toen de reden om hier te komen. Met 0,8 ga jij dat niet meemaken denk ik. Ga goed, lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Gelukkig niet, op bureau blazen, uurtje wachten en ik mocht weer rijden. Wacht alleen al 10 maanden op wat voor maatregel Justitie neemt... Bang dus. Voel me er een enorme @#*&%#zak onder, maar goed, tis gebeurd. Zorgen dat het nooit meer gebeurd! heb jij wel eens met teveel op gereden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hoi Joop: "ik kan de gedachten niet stoppen ik kan er wel voor kiezen dat ik er niets mee hoef te doen": mooi! Die neem ik mee . Ehhhhh, om dát nou mee te nemen naar de psychiater, ben ik wel wat bang voor ; maar de posting zegt idd erg veel. Ik weet dat ik alcoholist ben, maar om dat nou voor te leggen aan de CBR-shrink, dan is het rijbewijs exit... Lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Tsjeerd, dat is eigenlijk toch ook raar dat je na een uur weer in de auto mocht?? En dat ze dan zo lang wachten voordat je weet hoe of wat. Hopelijk valt het mee voor je. Jemig heb ik zomaar een uur extra. Net de klokken terug gezet, maar die horloges krijg ik niet gedaan. Ik kijk uit naar morgen. DRIE maanden droog. En het gaat met de dag beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Dag allemaal, Wat is het weer onrustig: het ene moment regen en storm en het volgende moment komt de zon door. Vandaag wordt het weer een rustig dagje voor me. Ik voel me iets beter, maar nog lang niet goed. Veel pijn. @ Tsjeerd: ik kijk weleens naar Wegmisbruikers en daar zeggen ze dat je straf te maken heeft met het promillage en je verleden in deze. Als het de eerste keer is dat je reed met niet heel erg teveel drank op, krijg je, dacht ik, alleen een boete. Ik ben voor jou wel blij dat het de doorslag gaf om er iets aan te doen, want je zult maar iemand iets aandoen, zoals dit weekend in Chaam: 2 meisjes van 18 verbrand in hun auto doordat ze aangereden werden door een dronken bestuurder. De moeder van één van de meisjes bluste ook nog mede de brand, niet wetend dat haar eigen kind erin zat! Ik ben hiervoor gelukkig behoed doordat ik nooit heb leren rijden (veel te slechte ogen). Die ontspanningsoefeningen 's nachts lijken me een goede. Fijn dat je nog weer een paar uurtjes geslapen hebt. @ Jopie: goed dat je de uitspraak van Akelei weer aanhaalde. Dit is iets wat ik me ook van tijd tot tijd moet voorhouden. Voor de komende tijd werkse. @ A3: stoer dat je toch weer vroeg bent gaan fietsen. Ik wens jullie allemaal een prettige dag, hoe je hem ook wilt invullen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden