Tsjeerd Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Goed om te horen, R, je gaat lekker, hè? Jij ook aan de fruit-in blender-sappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Nee, Niet echt aan de fruit en blendersappen. Wel minimaal 3 stuks fruit per dag, veel groenten, volkorenprodukten,noten, vivit, kruidenthee enz. Veel water. Moet goed komen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Originally posted by: SpudIk snap niet zo goed dat jullie deze achterwegen gelaten hebbenRadio activityquote> ??Ik snap 'm niet spud.Zal wel aan mij liggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 @ Tsjeerd: Fijn dat het zo goed met je gaat! @ Spud: de buurtkatten krabben in en plassen op het zevenblad in de voortuin. Dat eet ik dus maar niet. @ Wijfie: hier is ook een vrijwilligerscentrale. Dat moet bij jou toch ook lukken. Mij leek je grootste probleem die doorwaakte nachten, maar daar krijg je vast geen vrijwilliger voor. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dag Lytse, Ga zo maar weer eens nestelen. Dat is dan weer wel een beetje raar Slaap erg veel de laatste tijd. Als ik geen 9 uur slaap heb, dan redt ik het niet. Nou ja, gaat misschien ook, wel weer eens over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Lytse, Heb je al eens gedacht aan een kattensensor, op zonnecellen of batterij? Een klein kastje dat een voor katten akelig geluid maakt als ze langslopen. Zelf hoor je het niet. Het enige dat bij ons in de tuin bleek te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 En weg ben ik weer, broodpakket voor morgen maken. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Nou mijn kikkererwten blijven gewoon heel. Zelfs als kliekje. Maar ik neem ze ook gewoon uit een blikje, dus warm ze enkel op. Je kan er natuurlijk ook hummus van maken, dan is het wel weer smeerbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 even een grapje tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Klinkt niet erg ingewikkeld wijfie, zou toch geregeld moeten kunnen worden. Probleem zit hem misschien in wie gaat dat betalen of zo iets. En dan kunnen simpele dingen heel ingewikkeld worden als je niet de juiste personen of instanties treft. Ik weet de oplossing ook niet, ik hoop dat de maatschappelijk werkster je kan helpen een weg te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Originally posted by: JaapIk heb een ontzettend stom probleem.Voor de sinterklaas zit ik al zo wat rond te shoppen op hetinternet. En daardoor krijg ik allemaal van die advertenties.Nou is dat niet zo erg, maar mijn vriendin ziet dus wat ik voorhaar allemaal bedenk om te kopen.Best suf toch?quote> hoi jaap, zoon van jane hier als je die ad's kwijt wilt kan je een adblocker installeren.voor chrome kan je https://chrome.google.com/webs...daibdccddilifddb?hl=nl">hier terecht, de firefox versie kan je hier vinden. als je nog internet explorer gebruikt kan je hier terecht.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dat klinkt goed Jane. Ga ik proberen. En heb je toevallig ook een tool om reclame voor uitzending gemist te omzeilen? Dat lijkt me ook geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Nu ben ik die leuke dames van de dating sites ook kwijt, dat is dan wel weer jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 dat is hetzelfde Jaap zoon zegt dat dat ding alles blockt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 zijn toch fotoshopmodels jaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ja het is echt zo, bij uitzending gemist ook niets meer. Echt geweldig Jane. Ik gebruik firefox en binnen een minuut was het geïnstalleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dat ze gefotoshopt maakt mij niet uit, ik kom toch niet aan het echte daten toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik kreeg ook wel eens knappe jongemannen, dus daar moet ook nog eens een hartig woordje over gesproken worden hoe dat nou kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Originally posted by: JaapIk kreeg ook wel eens knappe jongemannenquote> Dat is voor de afwisseling Jaap. Verandering van spijs....je weet wel. Ik kwam me trouwens droog afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Oh ja, Erik, dat is morgenavond, uurtje of 11, nederland 3 De documentaire Een man weet niet wat ie mist Is volgens mij wel boeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Zo, Ralf en Florian zijn klaar met hun friemelmuziekjes ik kan weer rustig slapen. Allemaal alvast een goede nacht. Zonder reclame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 slaap lekker Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 hopen dat ook jouw stormen gaan liggen dan Agnieta. Ik kijk nog even L&O en ga dan ook plat. slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 @ Aggie: lief dat je je afmeldt! Fijn dat er saamhorigheid ontstaat tussen mensen bij dat natuurgeweld. Dat las ik ook bij Jopie en de bus. Weet je hoie het komt dat je momenteel weer flashbacks e.d. hebt? Ik hoop dat die periode ook weer snel voorbij zal zijn. Vandaag ben ik verder niet uit huis geweest, dus geen idee hoe het in de buurt is gegaan. Ons tuintje en de bomen hebben het overleefd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Morgen naar therapie, dus ik haak nu maar af. Blij dat deze dag voorbij is. Maar: ik heb het weer droog gehouden! Welterusten allemaal, slaap lekker zonder flashbacks of enge dromen en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden