Spring naar bijdragen

Woensdag 30 oktober


paul

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat kan helpen maar met een huisarts is het toch een beetje een kwestie van mazzel hebben is mijn ervaring.

De huisartsen die ik (ooit) trof en waarbij drankgebruik aan de orde kwam, kwamen niet verder dan iets in de trant van: "Ik zou een beetje minder gaan drinken".

De ernst van de situatie ging blijkbaar volledig aan ze voorbij.

Kortom, je zult toch eerst zelf heel goed moeten weten waar je naar toe wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne ik heb dat ook hoor. De dag begint als je wakker wordt. Of dat nou om 6 uur smorgens is of smiddags...

Jij bent altijd de eerste wakker en ik de laatste hihi zo heeft iedereen zn ritme.

Paul, welkom, ik ben ook zo'n late slaper. En indeed als ik flink gedronken heb en ik stop daarna weer dan is het helemaal door de war.

Dan slaap ik pas smorgens ook al ga ik naar bed.

Ik moet wel een plan maken, voor mn aankomende verjaardag en ook voor in de sportschool.

Zie mijn bericht van vannacht.

Leuke dingen vandaag.

Don't loose it ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Fade en Paul, fijn dat jullie de dagdraad hebben kunnen vinden.

@ Fade: voor je derde droge dag een bloemetje. Ik hoop dat het een hele bos wordt.:present::present::present:

@ Yvonne: heftig verhaal. Gelukkig nu een gepasseerd station.

@ Bertt: welkom terug, al is de reden wat minder. We gaan er weer voor!

@ Jen: goed dat je ruzie gemaakt hebt over dat rijden. Hij zal niet eens verzekerd zijn als hij rijdt onder invloed van medicijnen. Misschien is dat nog een extra argument.

Wat zijn "botten" anders dan die dingen die je lichaam overeind houden?

Voor iedereen een fijne dag, hoe ook ingevuld. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plan voor in of na de sportschool? Hoe dan ook, zal misschien niet voor iedereen gelden maar voor mij werkt alcoholvrij bier perfect. Neemt voor mij in elk geval compleet de stress weg van het idee "niets" te kunnen drinken.

Zo, en nu moet ik hoognodig weg. Zware paniek hier: Mijn shag is op. Overkomt me hoogstzelden :)

Erg hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik met jullie mee shag halen? Mag van m'n tandarts 2 dagen niet roken grrr mja vorige keer ook niet echt naar geluisterd (eigenwijsssss) ondanks ik goed weet dat het de wondgenezing zeer nadelig kan beinvloeden.

Er is deze keer geen sprake van een hechting en de laatste keer wel toen rookte ik ook al na een dag :P en was perfect genezen. Alles weer helemaal goed nu, schoon en gepolijst voor een stralend witte lach ^^

Lekker bloedsmaak in me mond nu, luister wel een beetje zal vandaag de shaggies maar laten ga dadelijk sporten, lichaamseigen antidepressant aanmaken!

Straks maar weer eens een beetje werken aan m'n muziek schrijf/maak momenteel muziek voor film waar ik dus wel nuchter voor wil/moet zijn anders komt er bar weinig van alweer een goede reden.

Zit wel een beetje teveel achter de pc daardoor maar wil voor vandaag straks wel even met m'n nieuwe stoere muis met 17 programmeerbare knoppen spelen ook is net binnen gekomen. Beetje bezig blijven ook he wat afleiding zoeken.

@bolletje Ik wordt ook moe van dat hele zwarte piet gedoe wat is het volgende? Het diabetesfonds gaat het suikerfeest verbieden? Wat een klets allemaal de regering speelt gewoon de bevolking tegen elkaar uit.

Ga vanavond als ik weer fatsoenlijk kan eten denk een zigeunerschnitzel bakken met blanke vla na :P Hopelijk wordt het geen witte kerst dit jaar dat kan echt niet

@alle anderen ook jullie bedankt voor de verwelkomingen jullie ook allen het beste

De groetjes.

Ps. Hoe werkt het dagpact precies? Is wel wat voor mij is wel fijn de bevestiging te krijgen dat je niet alleen aan het knokken bent en je zo elke dag wat trotser kan gaan voelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fade als je op het dagpact wilt staan klik je quote aan, haalt de q weg en plaats je naam eronder. We hebben ook een week en een jaarpact. Het jaarpact wordt bij gehouden door onze Janneman, die dat uitsteken doet.

Pacts geven je een beetje kracht en ondersteuning als je het moeilijk krijgt op die dag. S'avonds meld je dan of je het gehaald hebt of niet. Probeer maar eens, best een prima pact hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Even voor de duidelijkheid: Ik kan me goed voorstellen dat iemand associaties heeft bij iemand die drinkt, in slaap valt en dan 's nachts de ochtend gaat openen.

Het was voor mij, zoals ik schreef, de eerste nacht zonder alcohol en dan ben ik gewoon klaarwakker. Ik wil dit ritme ook niet, maar ik weet ook dat het af en toe zo zal gaan, ook zonder alcohol.

Soms lukt het me om een tijdje om 9:00 op te staan maar als ik me ziek voel (niet van de alcohol!) en moe en dan op moet staan... dat lukt me een paar keer maar geen weken.

Ik heb me er enigszins bij neergelegd dat ik nooit een continu vast slaap- waakritme zal krijgen. Mijn ziek zijn met wisselende energie verstoort dat gewoon steeds.

En ook mijn ziek-zijn heb ik al lang geaccepteerd. Ik zal nooit meer beter worden, of er moet een wonderpil worden uitgevonden.

Wel wil ik er uit halen wat er in zit en misschien wel wat meer.

Enfin, ik probeer mijn dag- nachtritme te verschuiven naar modus 'acceptabel' en ik ben al blij dat ik nu niet drink.

Overigens was de zonsopgang vanmorgen prachtig. Een hele vuige lucht hier, geel en groen en dan zo'n bijna zwarte dikke wolk ervoor met aan de horizon wolkbergjes. De maan er nog bij en overal nog wat lichtjes.... prachtig.

Ik ga maar eens boodschappen doen, afwassen en meer van dat soort tutteldingen :-)

Groetjes,

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, nee. Ik schreef ook dat blowen voor mij geen gevaar is, ook niet verslavend. Maar ik wil blowen niet propageren hier.

Blowen kan ik prima met mate. Dat geldt voor mij maar wellicht niet voor andere mensen. Roken kan ik ook met mate. Snoepen nou weer niet.

Het probleem ligt echt bij de kick in de sportschool. Dat stofje dus. Straks ga ik weer, kijken wat er dan gebeurd nu ik het b uitgesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul, ik heb hetzelfde als jij. Ik sta elke dag pas in de middag op. Dan voel ik me het beste.

Ik ben gewoon iemand van de avondploeg. De maatschappij is daar helaas niet op ingesteld. Ik kan bv niet snachts naar de sportschool in mijn stad.

Dat is jammer. Andere steden kan dat wel.

Ik slaap wanneer ik slaap heb. En dan ineens word ik zomaar wel om 9 uur smorgens wakker.

Ik denk dat veel mensen snachts wakker zijn.

Oja. Van mezelf afmatten in de sportschool slaap ik als een roosje.

Ben benieuwd. Ik ben altijd degene die hier het licht uitdoet, snachts, misschien ga jij dat nu wel worden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...