lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 marktplaats herr will:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Will Joris @Jane, nee is spelling en grammatica Nederlands controleren van rapporten van m'n zus. Zij is meer Brits dan Nederlands, dus ik moet de 'kromme' zinnen corrigeren. Zijn de Ugs voor binnen of buiten? Ik wil ook Ugs... met koplampen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Wat fijn te lezen Joris dat je de draad weer opgepakt hebt. Dat vind ik altijd tof te lezen. Hopelijk lukt het je om nu door te zetten. Je gaat weer de goeie kant op. Aggie:sun: Das erg voor je Hannah. Ja dan zijn we toch afhankelijk van de besluiten van anderen. Poeh, nu ben je nog meer geisoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ja, dank Bol. De knop is weer om en weer op de enige pad die ik wil bewandelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Zou je nog wel in een 45 km. auto mogen rijden Hannah? Ja het is niet helemaal je van het, maar je zou kunnen rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goh Hannah dat betekent dat je eigenlijk nergens meer op eigen gelegenheid kan komen. Je bent nu altijd afhankelijk van een ander. Dat moet pijn doen. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend kwaad en verdrietig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen, ik ben ook al wakker. Helaas want nu moet ik vanmiddag slapen en daar heb ik een hekel aan. Vanavond komt een leerling stage lopen. Dat is wel spannend en leuk. Ga ik ook weer eens aan mn kostuum werken. 7 december heb ik weer een show. En dan voor de kerst in Leeuwarden met steuqeR suoireS in Leeuwarden. Misschien kom ik dan wel op tevee. Woea. Fijne dag allemaal. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen luitjes. Heb nu echt een gat in de dag geslapen.... niet normaal. Zal het dus nodig hebben denk ik. heb me voorgenomen 's avonds een uurtje eerder te gaan duiken. Van half elf tot half zes is blijkbaar te weinig voor mij. Hannah, wat een verschrikkelijk ellendig nieuws voor jou. Is dit al definitief? Kun je er tegen in beroep of zoiets? En geen rijbewijs auto terugkrijgen mag toch nooit betekeken dat je ook niet op een brommer of een fiets mag rijden? Pffff, kan me indenken dat je hier behoorlijk van leg van bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen Ik wacht je op Woman... Hannah, big time! OV-jaarkaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ach Hannah dat is rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: JorisDAGPACT; Agnieta Albert Lytse Will JorisTsjeerdquote> Goedemorgen allen. Vandaag een spannende dag: zo op gesprek voor een belangrijke nieuwe klus voor mij. De centjes daarvan kan ik heeeeeeeeeeeeel hard gebruiken. Veel te veel laten liggen door mijn gezuip . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Is er goed openbaar vervoer bij jullie, Hannah? Mijn man heeft nog maar een half jaar zijn rijbewijs, voordien deed ie alles met de bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ook goedemorgen Marjo, Jen en Tsjeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen Von, Jen! Ik weet nog goed de dag Dat ik mijn auto wegdeed Veel stukjes ingeleverd Hier nu in het kale land Sprak net mijn zoon Hij gaat naar Groningen Op die fiets dingesen... Tuurlijk ook mijn broer gesproken Want immers, oma dood Als het moet Haalt ie me op Anders fietsen/treinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Tsjeerd werkze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Marjo. Gecondoleerd met het overlijden van je Oma Marjo. Ik hoop dat je fijne, mooie herinneringen aan haar hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ik zal duimen dat je de klus krijgt Tsjeerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dat zeker Dank je Yvonne Hahaha Als ze zelf op haar sterfbed nog grapjes maakt Het is goed zo Ooit zal ik eens denken Wat mis ik nu? Gister wist ik niet wat te zeggen Net voor de verbinding verbrak ,door slecht bereik Kon ik nog een "gecondoleerd" eruit persen Ik ben zo iemand van Gefeliciteerd! Nee, meer van niets te zeggen Alles is geleefd en leeft door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik denk.... dat het voor mij nu echt de allerhoogste tijd is om 'in de benen' te gaan.... Mensen, maak er een mooie dag van. Ik begin met een rondje hond in de stromende regen. Het mooie van regen is dat alles een intensere kleur krijgt. Kijk.... zo kun je alles recht kletsen wat krom is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dan is het inderdaad GOED zo Marjo.. En ja... ook ik heb wel eens per ongeluk 'van harte gefeliciteerd' gezegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik wandel graag Soms regent het Be carefull Yvonne In de grote stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Gecondoleerd met het overlijden van je oma Marjo. Een dierbare verliezen doet altijd pijn. Zo ik ga het hier klaar maken voor het schilderen vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dank je wel Bolletje Het doet geen pijn Moet ik dat echt voelen? Het schijnt zo te horen... Alles wat ik wegdeed, dacht pijn Het is niet zo, hooguit anders Lekker Bol, zo te gaan schilderen Binnenshuis-dingen.. Ut miezert ook nog Ojah! De hond is terecht En vele dingen mede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Marjo:heart: voor oma en jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Mijn laarzen zijner! als nieuw, passen perfect en ik voel me de koning te rijk. Ik trek ze nooit meer uit:D voorlopig dan toch. Oh wat heerlijk, dat ik het risico na een paar missers toch durfde nemen en het vertrouwen is beloond. Dat heet ook helen he dus ff delen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden