Jen Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen allemaal. Vandaag gedenken we hier traditioneel onze overledenen. Bij mijn familie is dat uitgegroeid tot een soort van feestje waar ik straks dus naartoe ga. Verder probeer ik vandaag nog wat nuttigs te doen, maar b en er nog niet helemaal uit wat. Even mijn todo lijst bovenhalen. Oh ja, er is natuurlijk koffie. En magere verse kaas met aardbeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen Jen, volgens mij ben ik de laatste tijd een beetje lui aan het worden. Ik wacht net zolang totdat er iemand koffie gaat zetten en de dag opent en kom dan pas te voorschijn op de dagdraad. :$ Lekkere koffie hoor Jen alleen kaas met aardbeien trekt me niet zo. De aardbeien wel Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik heb uitstekend geslapen, van half elf tot half vijf. Wel fijn dat dat genoeg is soms. En jij? Ik ben overigens ook zeer lui. De keuken raakt maar niet afgewerkt doordat mijn man nog steeds met rugproblemen zit, en daardoor verlies ik de moed een beetje. Ik heb toch altijd een compagnon de route nodig, merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Fijn dat het slapen weer een beetje in gareel is. Tsja en omdat ik geen partner heb moet ik mezelf af en toe een schop geven. Maar slapen doe ik nog steeds teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Je bent nochtans vroeg op, slaap je overdag dan bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoop trouwens dat je man nu snel een beetje opknapt. Is hij nog steeds zo duf van de pijnstillers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Nee Jen, overdag probeer ik niet te slapen maar dan val ik zoals gisteren alweer om 7 uur 's avonds in slaap op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 7 uur is inderdaad wel wat vroeg... Ja, er is met mijn man nog steeds niet veel aan te vangen. We waren gisteren op een receptie, en zijn ogen vielen gewoon dicht terwijl ik met hem babbelde. Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Bwa, niet echt, we maken meer ruzie dan ooit tevoren. "Om wat uur wil je opstaan, zal ik je oproepen?" "Ja dat weet ik niet he, dat hangt van mijn rug af - snauw snauw snauw". "Jaja, het was maar een vraag hoor." "Ja zeg, ik kan daar ook niet aan doen he. Een beetje begrip zou tof zijn - snauw snauw snauw". Et patati et patata. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Morgen Aggie, ook vroeg erbij. Nou Jen ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat met zijn rug want dit schiet ook niet op zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Niet echt gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Nee Aicha. Ik heb zelf geen ervaring met het premenstrueel syndroom maar ik denk dat zijn symptomen soortgelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goede morgen DAGPACT; Agnieta Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedesmorgens allen. En doei, moet weer weg, fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgend, deze morgend. Lang geleden, maar hier ben ik weer eens DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Will What doesn't kill you makes you stronger, een zin die zich al een paar keer heeft doen gelden What's up frummers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Agnieta, ja hoor. Up's and down's hé, zoals de meesten zeker ?? Nu heel erg UP ;-). En jij daar ?? Was verleden week nog in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goeie morgen allemaal. Het is hier donker zeg, heb m'n koplampen aan gestoken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Koplampen? Ik stel me iets Madonna-achtigs voor nu :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hahaha die Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen Bol, Jane en Jopie en de rest Kan gisteren weer droog afmelden en meld mij straks weer voor de nieuwe dagpact aan. Espresso erbij, even bijlezen en straks wat thuiswerk doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 ha Joris! thuiswerk? beetje interessant ook? mag per pb hoor als het reclame ofzo oplevert, maar ik heb er wel belangstelling voor ook. Moet, nee mag, nu te volleyen, lees later hopelijk meer. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 oh ja, en mijn echte Uggs komen zo per post, jippie nooit meer koude voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ben even op Terschelling geweest Agnieta, even uitwaaien met de vriendin en het was heerlijk. Ben er even mee weg, want een supertanker biedt zich aan, dussssssss.......... Kom strakjes nog terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Zalando LadyJane ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden