Mai Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Herpakken Steeds weer Blijf aan de gang zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Dag lateriken, Ik heb naar een film gekeken, het eerste deel van Millennium. Heel goed, wel een latertje. Daarom meld ik me nu snel af, wel droog. Welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Hoi. Las net iets grappigs: Zal ik je mijn levens verhaal vertellen dat is zooooo saai, slaap je binnen 5 minuten.. Hahaha Kan weer om mezelf lachen Dat scheelt ook altijd een hoop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Dat zou mooi zijn Zit er nog even niet in Hindert ook niets Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 ben klaarwakker. Heb vanmiddag geslapen, dat was niet slim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Nee, niet echt slim Zit je nu met de gebakken peren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 ja en ik verveel me. Heb jij geen zin om me op stang te jagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Heb mezelf al genoeg op stang gejaagd Zit dus ook met een pot vol peren Nee dus Geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 @Marjo, erg gelachen om je 'saaie levensverhaal'! Zo mijn 2 feesten zitten er op én droog gebleven én veel gelachen. Voel me goed. Geef mezelf een schouderklopje dat ik mijn 1e droge dag goed door ben gekomen! Welterusten voor iedereen die nu nog wakker is en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden