Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Om het netjes te zeggen Agnieta Vok around Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Op een ban af Kan mijn mond soms niet houden Maar VOK betekent Voor Ons Klaar En dat weet Tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Pfff!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Je drukt jezelf in een bepaalde hoek Wijffie Dat is okee hoor, snap ik wel Ik draaf door kan bepaalde dingen niet aanzien Omdat ik het zo goed weet Ik weet Joe toe. Nog steeds geen knetterbyle hier Om gek van te worden Maar, kan heus wel wat ritselen Misschien een goede vergelijking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Zoals vermeld Oma gister begraven Hoor ik 's avonds op de radio Dat er naast levenskunst Ook een stervenskunst bestaat (volgens een bep. schrijver) Die bestaat uit drie dingen: Elegantie Eerlijkheid Humor Zned ga ik even op oma's stoel zitten Hier vandaag afgeleverd En denk Dat is hetzelfde Kunst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Maar je bent er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Rot-knop he Die enter Soms nix Dan weer twice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Vergeet te vermelden Zij bezat beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Oeh! Ben jij zo modern? Gutvergullemekes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 even truste wensen:lips: en sterkte voor wie wil:present: moet nog aan het huiswerk alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hi Kirk! Ik denk dat ze slaapt.. (weet je wel hoe laat het is? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Jane knows. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Originally posted by: kirky Originally posted by: wijfieHet is gewoon even geen normale situatie hier.J in het ZH, ik maak me bezorgd, heb m'n werk ook voorlopig even niet, ikzou er anders nooit bijkomen om zomaar te drinken op woensdagavond.Ben heus niet aan het jammeren, maar het is de realiteit, de keiharde waarheidzoals het nu momenteel is, leven tussen hoop en vrees en dat valt niet mee...Maar zeer zeker geen reden om te drinken, dat zeer zeker niet! Juist niet nu,ik moet hier doorheen, zonder alcohol, puur voelen, niet verdoven...quote> Sorry maar naar bijna 4 jaar geen drup ging ook ik weer op m,n bek. zo simpel is het leven nu eenmaal niet, was het maar zo. in beginsel heb je gelijk maar toch... er kunnen zich situaties voor doen dat.......oordeel niet te snel.quote> We all know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik ken maar één les Do it your' own way Afgelopen 4,5 jaar flink gezopen Nu meer droogte Omdat het zo voelt Had makkelijk het loodje kunnen leggen Heb ook mijn depri-periodes Maar kom elke dag mijn bed uit Hoef het voor niemand meer te doen Kom voor niemand thuis of mijn bed uit Maar vind het zo aangenaam Met mij Niet altijd even makkelijk Trust. Er is geen weg Dan die er voor handen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Kirk! Heb jij een knetterbyle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Te ver weg wellicht Had!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Kettingzaag Ik red het zo ook wel Boompje leek ieler toen ie lag Maar een bud-zaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 @ Wijfie: goed van je dat je niet naar de Chinees bent gegaan. @ Kirky: leuk om je weer even te zien. Dat drinken na 4 jaar was toch niet gisteren of eergisteren, toch? Hoe is het verder met je, met je werk e.d.? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Kan altijd je weet me te wonen Derde van rechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 @ Aggie: wat triest van je konijntje. Die knuffel leek me ook een goed idee. Ik hoop dat het helpt. Mensen ik ga slapen. Ik heb het droog gehouden. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 In een auto of andersoortig mobiel Rijdt men er recht op an! Dus, vanaf de voorkant Bij-de hand-je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Komt men per trein Dan is het een ander verhaal Zo'n 20 minuten lopen vanaf het stationnetje Dan is het de derde vanaf het eind gezien Of dan dus, begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Worries about yourself Heinig an kirk 't Komp goe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Mensen Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden