Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hmm... Tegelijk kan ook toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hahaha Ik snap alles! Als het niet te technisch wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Originally posted by: AgnietaGezanik dus.Doei!quote> WOW! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 wijfie, wat goed dat je die trek hebt weerstaan! hier waait het weer flink ik zou bijna zeggen: hoor de wind waait door de bomen, maar ja ik heb het droog gehouden, vandaag slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ben ik er, allen weer weg. Nou, slaap maar lekker, dan. Ik heb lekker weekend. Ag, die knuffel lijkt me wel wat voor je tamme knagert. Of je moet d'r mee op bed nemen, maar ja, daar ligt je mannekke ook, ze moet niet teveel knagen. Kirk, vind 'n pad, ouwe, ik vind dat je het oproerpad bewandeld. Zelf weten, ouwe, maar ik weet dat je het kunt. Vrienden kun je prive benaderen, hoeft niet online. Volgens mij het je wat op, correct me if I'm wrong. En ja, Mar ik ha wol 'n knetterbyle, en ek wol 'n flusterknetterbyle, die giet op stroom. Mast mar sien. Nou, ik gean te koesen, oftewel: welterusten, maar dat had ik al gezegd. De vandewindenregengenietendenuieeindelijkthuisis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 He, toch nog 2 meer online! Zeide gij er nog, Jenneke? Ik vind u moedig. Fade, ga er voor. Ik heb niet je hele intro tekst gelezen -heb er al zovelen even zien komen en direkt weer gaan-, en ik zou zeggen; don't take yourself so goddamn seriously! Maar ja, dat zou ik wel tegen meer hier willen zeggen. Ik wens je wel al het beste. Je moet het zelf willen en....DOEN! De nietwetendebetweter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 He, Fade, ben je daar? De andersnaarbedgaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Cheers Haddock fade wil never fade away ga hier niet weg hoor ook niet als het goed gaat hele intro verhaal moet je ook niet lezen dat verhaal wordt v.v.t en ik zit vol zelfspot why so seriousssss zoals de joker zei he Ga nog maar een uurtje mensen irriteren met m'n sniperskills (battlefield 4) slapen lukt nog niet echt halen we morgen wel weer in. Voor de mensen die al lekker aan het dromen zijn hopelijk worden jullie morgen fris en fruitig en NUCHTER wakker voor de nachtuilen zoals ik niet te laat he en s'avonds een vent s'morgens ook! Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ha ja ben er nog ^^ Jij ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Jazeker, ik kom uit de late, dus net met ontie tussen de buien door, 1 oog op de box en zo meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Aha avonddiensten ben er niet onbekend mee genoot het meest van nachtdiensten s'morgens helemaal hyper in de trein net terug van werk tussen mensen die net chagrijnig hun eerste bekertje van de starbucks drinken Had wel wat die omgekeerde wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Wat is 1 oog op de box? x-box? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Nee joh, ouwerwetse box, tely! Never lived in the UK? What's on the box? De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Sateliet laat me in de steek, of beter: de schotel moet anders geplaatst. Ga d'r geen bomen voor omzagen. Ben nogal gek op ITV 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Wat er nu op die box is kun je net zo goed downloaden zonder reclame En ja heb een tijdje in Wales gewoond in Aberystwyth I challenge u to pronounce it die taal is nog doller dan Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ah ITV3 heb ik hier niet kijk ook zelden TV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Volgens mij zou iemand het hier wel waarderen als je die boom zou omzagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Originally posted by: FadetoNothing Had wel wat die omgekeerde wereldquote> Is zeker zo, froeguah in de testploeg overal, kwam je uit de nacht in je hoteletje,zaten ze daar aan hun zachtgekookte eitjes, riep je: bacon, eggs and beer! And large/big, afhankelijk van waar je was. Had wel wat, maar 't is allemaal showoff.Jij bent nog vrij jong, toch,dertigish? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik ga weer eens proberen te slapen geen zin meer in gamen al die hardcore gamers zitten nu online en maken me hard in. Wel irritant weer eens over m'n slaap heen Doe jij alles uit straks Haddock? Ciao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik ben 18 met 12 jaar levenservaring en nu ga ik echt echt slapen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Sleep wel, of koes lekker. Als ik nu jong en ondernemend was, ging ik onmiddelijk naar Australia,an enterprising songline is going on there. Als ik 'n dwingende stiefvader wordt moeten ze beide. De gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goeiemùorgen! Ik ben alweer uitgeslapen. Hadd, waarom vind je mij moedig? Mijn leven is gewoon gemakkelijk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Omdat jij je plan trekt, je eigen gang gaat en je daar redelijk goed aan houdt. Af en toe stribbel en strubbel je wel wat, hoort erbij, maar je bent er ook zo weer uit, hup, door met die geit! Daarom, Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden