lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 rustig hier op de tribune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Chris of Iris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 he gelukkig ik wou al zelluf gaan zingen; ik zit zo heel alleen te wezen:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ach zielepietje toch:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 :moon::moon::moon: WWWWWAAAAHHHHLLAALAAAARADEDALDELALADIDA Pomppidompidom en nog een keer, en nu met z'n allen.... ja daar gaat ie dan :moon: :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 de coach geeft je een 6+ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja maar dat komt omdat die me nog nooit heeft horen zingen Jane. Trouwens dat heeft niemand nog nooit behalve Jos, en die zei dat ik maar heel gauw m'n schuif moest dicht houden, en me beter kon bezig houden met koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ach Bol, iedereen kan zingen zolang hij of zij het maar voor zijn plezier doet, of een ander er ook plezier aan beleeft is een tweede natuurlijk. Moet je es kijken hoe je zingt in een koor, dat zou je ogen en oren wel eens kunnen openen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 nou dan is een 6+ toch niet gek Bol? In de keuken verdien je een 10++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Weet jij wel Jane dat jij een heeeeeele eruge ontzettende lieverd bent. Har. in een koor kun je in de plee, bekken hé Als ik zing kom ik altijd lucht tekort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 verkeerde ademhaling dan en dat leer je dan;) en dat bekken daar doe je gewoon ruim afstand van want je gaat thuis naar de plee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 IRIS:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Zit ik in mn uppie weer the voice kids te kijken??? het is echt de moeite waard hoor Albert??? waar ben je; het is pauze!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Alvast naar boven gehaald voor morgen. Zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Het is vandaag Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 ik zit al klaar hoor:moon: toetje naast me op de bank 2 violen en een trommel en een fluit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 wat een binnenkomer meteen al he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Leuk Jane, Ik blijf nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Boeh!!!!!!!!!!!!!!! Ik keek net hier om een hoekje, en zag "oude" bekenden die ook fan van the Voice zijn! Wat was ze goed! Mooie binnenkomer. Ik zal straks nog wel op de DD vertellen hoe het me me gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Hier ben ik ook. Met beker thee en stroopwafeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 toch weer spannend, en met een vernieuwde Juri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 een beetje poppenkast die Ali he trekt de aandacht wat weg bij de kandidaten die moeten we nog ff polijsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Madelief:heart: jee wat schrok ik:D Fijn dat je er bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Jootje:heart: doe gewoon gezellig mee. Kijken en reageren, avond is zo om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 heeeeeeeeeeee Mliefje zie je nu pas, leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden