Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hierna is het alweer afgelopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 6 gebruikers vanavond en allemaal op The Voice, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hihi AR!! Nou, even populair. Ook omdat wij lekkere hapjes hebben denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hierna is het alweer afgelopen.. Avond is zo om hoor Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 en Coosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 En het begint hier te onweren! Ja AR, is zo om! Mitchel en Cheyenne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Yes gelukkig Coosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Het lijkt wel dat ze onder de megadruk bezwijken.. ik zeg hier Coosje, Mitchel en Cheyenne TOP Kim goed gescoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Jaha! Lady Jane, je hebt gelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Was Supergezellig, ik ga mijn mandje opzoeken. Twuste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 yes! tuurlijk Jootje de stem telt maar het oog wil ook wat haar haar vind ik best mooi maar in haar jurken lijkt ze dikker dan nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ..................... en dat was het dan weer!! Leuk om het samen met jullie te kijken! Tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Onweren Madelief????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 truste Kim en frummers leuk was het weer tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 volgende week maar weer hè truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja Jootje, ik zit hier voor het raam, en ineens worden er foto's gemaakt van me!! LOL! Maar dat hadden ze opgegeven. Tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 T is weer klaar. Bedankt allen voor de gezelligheid en misschien tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Tot de volgende keer! Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Misschien ook beter niet voor het raam gaan zitten Madelief, geeft zo'n raar beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Tot gauw allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Misschien ook beter niet voor het raam gaan zitten Madelief, geeft zo'n raar beeld. Whahaha!! Heb de rolluiken maar dicht gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Doeg, doeg mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 I.v.m.het heengaan en de crematie van Lytse vandaag, zal ik hier vanavond niet zijn. Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) o 13 december 2013 bewerkt door Ztiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik was met zus en schoondochter helemaal in de ban van kaarsjesavond en ben TVOH glad vergeten. Maar Lytse niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden