Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Mee eens Jootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja hij zingt vals.. En ik ben niet weg van dit nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 gooi er nog maar een portie in Nance zet ik de cocktailworstjes en mosterd erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Het lijkt wel of ze vanavond allemaal vals zingen. Echt vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Jootje, Dat vind ik dus ook!! Het gaat van geen kant vind ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Misschien kunnen ze gewoon allemaal niet zingen en worden we gewoon steeds maar voor de gek gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Het is een avond van tegenvallende optredens...ook deze man. IK GA NU VOOR COOSJE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Nu Koosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 OOOOOOOOOO is het met een C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Coosje, zingt ontroerend mooi maar ze kleedt zich niet in een stijl die haar recht doet, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Het gaat om de VOICE hee Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Coosje zingt mooi ja. Maar ik zit nog steeds te wachten op de klapper. En Coosje heeft een slechte stylist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ohhhhh...het origineel is zooooo mooi, ook dit gaat weer niet goed! Hierbij een nieuwe portie bitterballen! Bedankt voor de mosterd, Jane, dat miste ik idd nog.. (dit liedje is mijn lijflied) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Coosje zong iig niet vals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 deze vond ik nog het best, maar ook zonder vuurwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 gek toch he bij de blind auditions waren ze allemaal beter lijkt het wel of verwachten we te veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 IK ben toe aan nog wat bitterballen. Dus bedankt Nance. En heerlijk met mosterd. Ga me denk ik maar niet melden op de Kilokiller deze week. Zal een zware domper zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Het lijkt wel dat ze onder de megadruk bezwijken.. ik zeg hier Coosje, Mitchel en Cheyenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Volgens mij worden we met zijn allen in de maling genomen. Om maar kijkcijfers te scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dat gevoel heb ik ook Jane. Kim ik denk het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Lijkt nu wel zo he Jootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Maar ze zijn nog nooit aan mij komen vragen wat ik gekeken heb op een bepaalde avond. hahaha Dit wat betreft de kijkcijfers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 FF wat zilveruitjes scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Vraag ik me ook altijd af. Kunnen ze volgens mij op een andere manier zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Toen kozen ze hun eigen liedje, denk ik, en nu werd er voor hun gekozen. Tja, ik weet het ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden