AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ja mooie stem, maarrrrrr ben er toch niet zo weg van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 hier kunnen we ons wel in vinden toch I'got a hangover ha ha met de nadruk op de verleden tijd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja is bekende kost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 En dit is een schatje....maar weer een shitnummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ja Ietje, dat kun je niet vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 geef mij er mar vier Iet dan help ik ff in de reclametijd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Is mij in het verleden ook wel eens gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik wil ook wel helpen, heb toch niets anders te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Vince wordt wel gekozen door het publiek denk ik zo maar wie valt er toch af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Sorry, was even pikante tosti aan het maken... Heb ik iets gemist?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik wou dat ik eens afviel !!!!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Boterham met sambal ingesmeerd, dan pittig belegen kaas erop.. Wie o wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ikke ook, Jootje, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hahahaha Jootje!! Je raakt een gevoelige snaar hoor! Ik wil ook wat kilo's kwijt.. Nu toch eerst die tosti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Oh, dat klinkt lekker Madelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Wie gaan er door?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Boterham met sambal ingesmeerd, dan pittig belegen kaas erop.. Wie o wie?? geef maar door hoor, als je genoeg hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Mjam! Hier aan een toastje brie. Mjamjam! Ik zeg Jennifer, Jill en Vincent door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Komt ie AR!!! En ik denk het ook Kim! Leuk dat je erbij bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Thanks! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Yes! Jennifer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 ik denk dat je gelijk hebt Kim leuk dat je meedoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ietje, goed dat de schoentjes weer gevuld zijn!! Lief!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Kim!! Je krijgt gelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden