Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hey, das leuk, een draadje over The Voice, leuke opening vond ik, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ben er bij hoor maar ook eten onderwijl en nog maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 deze vond ik niet zo denderend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Die mevrouw in haar clownspakje? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 deze vind ik ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ja Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 welkom nog trouwens Kim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Thanks :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik ga even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Marel mag door wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik ga alleen kijken en afsluiten maar, ben de enige nog online zelfs geen gasten truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik kom nog net een staartje meepikken ben helemaal rozig vd klankschalen. is er hier nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Ja ik, om te kijken wat jullie aan het doen zijn hier de voice kijken dus ben ik weer weg veel plezier hier 15 november 2013 bewerkt door Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Net terug van uitje, was leuk! Morgen kijk ik wel naar de herhaling op tv. Doe ik eigenlijk altijd, van 6 tot 8 op rtl 8. Maarrehh........waar was Jootje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jootje was op visite vorige week. Maar vandaag ben ik er bij hoor. Tot straks!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ik blijf ook thuis voor jullie en TVOH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 yoehoeeehhhh iedereen al op het puntje van je stoel/bank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jaaaaaaa, met chippies! Goeienavond, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 nance waar blijf je?ARRRRRRRRRRR??????????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hoi Jane en Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ah ik was weer te ongeduldig ik heb alleen drop en popcorn sweet chili kijk straks nog wel in de kasten als het pauze is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 hoi jootje hoestie/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 moet ie niet bloot bij dit nummer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik heb ringelings chippies en straks een kaasje en een worstje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Van mij hoeft ie niet bloot hoor Jane. Ben niet nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden