lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 mijn ex ook, en die haalde links en rechts door elkaar omdat hij zo gewend was voor de leerlingen het "goed" te zeggen in het verkeer was dat wel eens gevaarlijk maar we leven nog, allebei, gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) Ik heb anders daarnet links en rechts niet verwisseld. Ik koos immers voor de middelste. Ben me ook niet bewust dat ik dat anders wel doe. Maar wel les gegeven ja, eerst havo en vwo, daarna mbo en hbo. 3 mei 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Wiskunde, natuurkunde en computerkunde. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ik zou het terug moeten kijken dan, zou zweren dat ze links stond dit wordt denk ik Angelina hoi Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 oh wat leuk wel erg bedeesd nog voor een liedje met attitude haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) Dat was jouw k euze, Jane, de linkse inderdaad en goed geraden van je. Maar daar had ik het niet over. Ehh.. dat sloeg nog hierop. Citaat ik zou het terug moeten kijken dan, zou zweren dat ze links stond 1 mei 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ik moet steeds denken aan dat lied met Romana op de scooter (of zoiets) zal dat meisje ermee gepest worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 oh ik lees nog eens goed terug, nu snap ik het pas misverstand dus, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 oh dit is bijzonder, jazzy, mooi! maar ja alweer de blind audition Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Marco is erg onzichtbaar he deze serie helemaal zichzelf niet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 nou, hier kun je niet om heen Cleo, haha carnavalskraker denk ik geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Hoi allen, ik kijk ook hoor, maar heb geen tijd om berichtjes te plaatsen, er komt continu iets voorbij hier wat mijn aandacht vraagt . Fijne avond! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 zwaaizwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Hoi Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Nog even : mijn man en ik denken al vanaf het begin dat Romy de winnares van dit seizoen gaat worden! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Zwaai zwaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 oh ja, ughe ughe ughe ughe het stikt hier van de mugge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) zou me niets verbazen hoor een geweldige stem maar haar jonger zusje doet ook mee we gaan het zien allemaal en gelukkig is Anouk terug voor de finale 1 mei 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ik vind de middelste het mooiste zingen maar dit liedje paste niet zo bij haar stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 dagdag maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Dat was het weer. Blijft leuk, vind ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Team Ali vanavond. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 hoihoi, al iets gemist? Ik kijk vaak First Dates, en dat overlapt tegenwoordig dus ben hier steeds te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden