lady jane Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 ja sprankelend daar kun je niet omheen maar qua voice zag ik Melissa toch als beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Dax heeft het meest eigen geluid vind ik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 oh jakkes dat is die enge moeder weer, van yentl (leuke naam wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 yess Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 op naar Canvas weer tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Ja hahaha, die moeder! Wat verschrikkelijk... Oké, dat was het weer. Fijne avond nog, Bob en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Fijne avond ook. Het was leuk ja, maar eigenlijk zo jammer dat er steeds twee af moeten vallen. Zo streng, bah, dat zou niks voor mij zijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 (bewerkt) Op het nieuws zag ik dat Anouk afgelopen nacht weer thuis gekomen is. Ze vloog terug met 300 andere Nederlanders die ook in Marokko vast hebben gezeten. 27 april 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Wat heerlijk voor haar. Eerder durfde ze het niet aan. Lekker genieten van vriend en kinders op deze mooie koningsdag. Thnx Bob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2020 Rapport Share Geplaatst 27 april 2020 Oh gelukkig, dus zij is ook weer terug! Ik vroeg het me al af. Thnx Bob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) De moeder van Yentl bonkt bij wijze van spreken op de ruit terwijl ze haar dochter luid en zeer nadrukkelijk toejuicht. Op zich niks mis mee maar wel opvallend en in de ogen van velen overdreven. Haar kind is het gewend en stoort zich er niet zichtbaar aan, hoor. Als je het nog wil terug zien kan dat hier (Battle): https://www.gids.tv/video/203401/the-voice-kids-bekijk-the-battle-jules-vs-yentl-vs-dax-met-coming-home-battle-ronde-2 en nog duidelijker was het hier (Blind Audition): https://www.gids.tv/video/194893/the-voice-kids-bekijk-optreden-yentl-met-angels-blind-auditions 28 april 2020 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Ik ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ik ook☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) de gele trui? ff de naam kwijt . Silvan dus ze ontlopen elkaar weinig tot niets 1 mei 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ach wat een blijdschap, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 wat krijgen de blind auditions nu ineens veel extra tijd, raar he? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Maar wel leuk om beter te zien hoe ze het toen deden. Misschien zijn er minder teams dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ja zo iets dacht ik ook, maar evenveel juryleden, dus dat kan eigenlijk niet, minder gasten? nou ja maakt niet uit, dit is geweldig, die meiden, wat een bereik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Ik ga voor de middelste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 ik links ,Romy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) Ik bedoelde Lenya. Maar die wordt het dus niet. 1 mei 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 nee was wel Romy, die stond links Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 heb jij voor de klas gestaan Bob? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 (bewerkt) Ja. 1 mei 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 dacht ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden