rapilos Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Morgen weer op de kilokiller hè Jane ! Pas je een beetje op Bij ons is het filmtheater wel open, maar er mogen niet meer dan 90 mensen in Misschien gaan we morgen toch wel Dark water of zoiets draait Lijkt me wel boeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 ik was er ook vanmiddag, max. 40 bezoekers maar net dus na bestuursvergadering toch dicht. Verstandig hoor, want we hebben allemaal wel met kwetsbare mensen te maken en ik wil hen niet belasten, tenslotte weten we nog steeds te weinig wat er nog komt enne daar zijn die kilo's voor mij niet belangrijk bij, niet drinken is voor mij belangrijker, en een goeie weerstand houden zelf rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Hoi! Wat zijn die kinderen toch leuk!! Die frietjes lust ik ook, Jane, haha! Nu komt er een jongetje die ik toch erg bijzonder vind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 ha meis, beetje aan het opknappen door de AB? ja ik zag het voorfilmpje ook, er zitten pareltjes tussen hoor wel aandoenslijk om hun tranen te zien als ze niet worden gekozen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 zou hij wel echt snappen waar hij over zingt? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 (bewerkt) Supertalent deze jongen 13 maart 2020 bewerkt door Bob tje kan wel weg lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Nu gesprek met Youp van 't Hek op NPO2. Kan niet stuk deze avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Goh, ik was lekker op tijd hier, NOT. Maar goed, had het even heel druk vanavond, moest alle ouders bellen dat onze school voor minimaal één week dicht gaat. Ondanks dat Rutte dat niet wil. En ja, de ab slaat geloof ik aan! Na vier weken, pfffff....wat zal ik BLIJ zijn als ik weer gezond ben! Kneep hem af en toe wel even.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 hopelijk extra weekje rust pakken dan zonder al te veel schuldgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Benieuwd of the Voice Kids doorgaat, en of er wel of geen publiek bij is. Ik denk met publiek, want het is al eerder opgenomen, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 hoihoi Bob ja al opgenomen, en maar goed ook trouwens Anouk zit in Marakesh vast hoe kon het dan nog doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ik zit meteen al te snotteren. Zo zielig. Maar ja. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ach wat ontzettend schattig Dat arme broertje dan, en zo,n lief meisje Maar ja, ze zong wel een beetje vals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 ja bij kinderen is het nog moeilijker om ze teleur te stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Hoi allen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Hallo Nancy, leuk dat je er ook bent. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Wat zingt dit meisje mooiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 prachtig, teer en krachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ze kiest vast voor Marco....vreselijke vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 of die BBQ bij hem zo gezellig wordt? Hij woont bij zijn moeder begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ja klopt! Oké, stráks komt een meisje, zóó goed! Ik zag net een voorstukje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 mooie stem maar slecht verstaanbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Moeilijk liedje voor dit meisje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ja inderdaad, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden