Mupke Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Originally posted by: bolletjeGaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet. Weekpact 11-11-2013 Bol. Lytse Mupke quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: bolletjeGaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet.Weekpact 11-11-2013Bol.LytseMupkeFadequote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Originally posted by: FadetoNothing Originally posted by: Mupke Originally posted by: bolletjeGaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet.Weekpact 11-11-2013Bol.LytseMupke:heart:FadeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Originally posted by: jane4 Originally posted by: FadetoNothing Originally posted by: Mupke Originally posted by: bolletjeGaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet.Weekpact 11-11-2013Bol.LytseMupke:heart:FadeJaneHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Zo, op de valreep. Ik sluit me weer aan bij het weekpact. Afgelopen week heb ik het droog gehouden. Iedereen een heel goede week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Zo, het eerste weekpact op het nieuwe forum. Dus hoop ik dat er deze week weer een hele hoop frummels mee doen. WEEKPACT 18-11-2013 Bolletje 17 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Zo, het eerste weekpact op het nieuwe forum. Dus hoop ik dat er deze week weer een hele hoop frummels mee doen. WEEKPACT 18-11-2013 Bolletje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Zo, het eerste weekpact op het nieuwe forum. Dus hoop ik dat er deze week weer een hele hoop frummels mee doen. WEEKPACT 18-11-2013 Bolletje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 WEEKPACT 18-11-2013 Bolletje Jane Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Weekpact 25-11-2013 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Weekpact 25-11-2013 Bol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 WEEKPACT 24-11-2013 Bol Jane Wijfie Miranda Lytse Ik kan nog steeds niet quoten, dus ik doe het maar zo. Goede week allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 WEEKPACT 24-11-2013 Bol Jane Wijfie Miranda Lytse Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Ik heb deze week Fade. gemist. Jammer. Weer een nieuwe week mensen met nieuwe kansen. Iedere dag kan je opnieuw starten ook al is het de afgelopen week, voor sommigen misschien niet goed gegaan, gewoon weer opnieuw beginnen. Het kan en het mag. Kop op allemaal we gaan er weer voor. Falen mag, blijven liggen niet. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 week pact 1 dec. Bol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 je zult! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ik sluit me ook aan bij het weekpact. weekpact 1 dec: Bol Jane miranda Ietjefietje Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Ook ik sluit me weer aan, maar kan nog steeds niet quoten. dagpact 1-12-2013 Bol Jane Miranda Ietjefietje Willem Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Goedenacht. Wat een gedoe zeg. Ik heb net een nieuwe PC en nu een nieuw Forum. Ik weet niet hoe ik mijn naam onderaan het lijstje krijg maar zou er graag bijstaan. Kan iemand me er even opzetten alstublieft. En me misschien uitleggen hoe het moet. Ik heb de afgelopen tijd niet gedronken en was zondag weer een half jaar nuchter. Dus het gaat goed! Een hele mooie week iedereen! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Quoten gaat dus niet!!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Ook ik sluit me weer aan, maar kan nog steeds niet quoten. dagpact 1-12-2013 Bol Jane Miranda Ietjefietje Willem Lytse. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 We gaan er weer voor hé mensen. Weekpact 9-12-2013 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden