Hanneke Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: jane4 Originally posted by: bolletjeMaandag 29-7-2013.BolletjeJanemirandaHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Bolletje Jane miranda Hanneke Octavia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Maandag 29-7-2013. Bolletje Jane miranda Hanneke Octavia Wijfie Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Maandag 29-7-2013. Bolletje Jane miranda Hanneke Octavia Wijfie Albert Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Originally posted by: TatumMaandag 29-7-2013. Bolletje Jane miranda Hanneke Octavia Wijfie AlbertTatumLytsequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik maak deze keer wat vroeger het weekpact want morgen vergeet ik het misschien. weekpact 5-8-2013 Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 weekpact 5-8-2013 Bolletje Tatum Bol, ik meld me ook aan. Ik wil fris en fit zijn op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 weekpact 5-8-2013 Bolletje Tatum Wijfie RL Dit moet ik doen, de Campral werkt pas na 2 weken, dus voorlopig meedoen op alle pacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: Runningliesjeweekpact 5-8-2013BolletjeTatumWijfie RLMirandaHannekequote> maak er een mooie week van:heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Originally posted by: Hanneke Originally posted by: miranda Originally posted by: Runningliesjeweekpact 5-8-2013BolletjeTatumWijfie RLMirandaHannekeLytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 En we gaan er deze week weer voor hé? Kom op mensen, ik zou zo graag willen zien dat we eens boven de 15 deelnemers zouden kunnen komen. Dat zou voor het eerst zijn. weekpact12-8-2013 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 weekpact12-8-2013 Bol Wijfie Lies Kom op mensen, een droge week! Is toch een heerlijk vooruitzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Originally posted by: Runningliesjeweekpact12-8-2013Bol Wijfie LiesRapilosKom op mensen, een droge week! Is toch een heerlijk vooruitzicht?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: rapilos Originally posted by: Runningliesjeweekpact12-8-2013Bol Wijfie LiesRapilosMirandaLytseKom op mensen, een droge week! Is toch een heerlijk vooruitzicht?Ja, we gaan ervoor! Lytse.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Originally posted by: Lytse Originally posted by: miranda Originally posted by: rapilos Originally posted by: Runningliesjeweekpact12-8-2013Bol Wijfie LiesRapilosMirandaLytseHannekequote> Kom op mensen, een droge week! Is toch een heerlijk vooruitzicht?Ja, we gaan ervoor! Lytse.quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Ik doe ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Even hier een berichtje. Weet niet hoe ik die verzameling van namen moet ordenene zonder dat er een bericht bijkomt. Het gaat goed. Ik was de afgelopen week weer nuchter. En ik begin er weer plezier in te krijgen. Ik doe het voorlopig nog met Refusal. Tot ik zeker weet dat de d(w)rang om weer drank te gaan halen weg is. Ik doe deze week dus weer zeker mee. Iederee een heel goede en nuchtere week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Weekpact 12-8-2-2013 Bol Wijfie Lies Rapilos Miranda Lytse Hanneke Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2013 Originally posted by: JorisWeekpact 12-8-2-2013Bol Wijfie Lies Rapilos Miranda Lytse Hanneke JorisNikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Weekpact 19-8-2013 Daar gaat ie weer. Een nieuwe week en iedereen kan mee doen. Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: bolletjeWeekpact 19-8-2013Daar gaat ie weer. Een nieuwe week en iedereen kan mee doen.Bolletje.quote> Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: bolletjeWeekpact 19-8-2013Daar gaat ie weer. Een nieuwe week en iedereen kan mee doen.Bolletje.RapilosAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: bolletjeWeekpact 19-8-2013Daar gaat ie weer. Een nieuwe week en iedereen kan mee doen.Bolletje.RapilosAlbertLytsequote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 Originally posted by: bolletjeWeekpact 19-8-2013 Daar gaat ie weer. Een nieuwe week en iedereen kan mee doen. Bolletje. Rapilos Albert Lytse Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2013 Yes Miranda! We doen het weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden