Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hier weer een dagpact. Het is, mochten sommigen dat nog niet weten, voor iedereen, ook de twijfelaars. Gewoon mee doen, baat het niet dan schaadt het ook niet.

WEEKPACT 4-8-2014

Bol

Jane

MijnGerrit

Blondie

bewerkt door blondie6173
Geplaatst

Voor het eerst op het weekpact, want het dagpact is niet geschikt voor mij, ben er niet altijd en dan is voor het dagpact ook te laat.

Hoe werkt dit, gaat het per kalenderweek? Of heeft ieder zijn eigen week?

O ja, moet me er dan wel opzetten, kijken of ik dat kan.

Geplaatst (bewerkt)

Nog 2 mensen er deze week bij en we zijn over de langste lijst heen, die was 13 deelnemers. Kom op mensen we gaan er deze week weer voor hé?

11-8-2014

Bol.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Nog 2 mensen er deze week bij en we zijn over de langste lijst heen, die was 13 deelnemers. Kom op mensen we gaan er deze week weer voor hé?

Bol.

Blondie

Jane

ProudMary

Zeilbootbewoner

Geplaatst

ProudMary, op 10 Aug 2014 - 09:43, zei:snapback.png

Bol.
Blondie
Jane
ProudMary

Zeilbootbewoner

MijnGerrit

Paddy

Geplaatst

Zie je wel, het gaat niet dat quoten, ondanks dat ik gedaan heb wat MG uitgelegd heeft.

Er is vast wel iemand die het leuk vindt om de lijst langer te maken en mijn erbij te zetten.

Bedankt.

Geplaatst

Hoi Mijn Gerrit,

bedankt.

Het voor Bob spelen is pas zaterdagavond, dus een nog grotere uitdaging. Maar voorlopig gaat het goed, die peuken zitten meer in m'n hoofd.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...