VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Twee flessen wijn + 1 pakje sigaretten is hier in Belgie een maandsalaris van een werkeloze!!!!By the way, Jetset, ik lees je graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja erg he Jet, Hoeveel het kost per jaar...Blij dat ik gestopt ben, kan ik eindelijk eens een keer in luxe op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Equivallant van 1 glas wijn is 7 gram suiker (witte suiker), 1 (groot glas) cola is bijna 2 gram.Dus, 1 fles = 42 gram suiker, reken maar uit hoeveel flessen cola per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Omdat ik niet rook, en niet drink, en geen auto heb, kan ik me dit prachtige flatje veroorloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Jammer dat Alf er nu niet is!Die vindt dit zeer zeker cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Dat geld van die wallen ga je ook nog uitsparen Jetook dat herstelt nogJe wordt nog rijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Het leven is tékort voor goedkope wijn,zeg ik soms tegen mezelfals ik door het wijnstraatje van de s.m. loop.en dure kan ik niet betalen,Toch hou ik eigenlijk geen cent meer overdoor niet te drinken,Koop gewoon betere dingen,denk ik.Dus voor mij zit alles wat je mij nu voorspiegelt, Jet,er nog niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Overstappen op drie liter karton pakken!!Platgedrukt, 1 pak karton van 1cm op 40 cm, 8 cm hoogte per maand en nu jullie weer tellen.Afvalberg??? Neuuuuuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hiehieieieie.... ik heb niet eens alles gelezen.... maar dit is een superdraad!Jet: heel mooi meid.Om te gieren is dat Nien direct aan Alf denkt: dat hij dat leuk zou vinden! Mee eens, maar zooo lief van VM!Het is laat.Morgen of overmorgen wel tijd om alles te lezen...Kan het niet laten:Jane: Jet wordt behalve rijk ook knap! Niet drinken om je wallen te laten behandelen!!Ach, rijke vrouwlui doen het toch en zuipen door.....Laat ons veel water drinken en het riool niet onnodig bevuilen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Alleen ter info (ik woon niet op Kreta en organiseer ook niet dit soort vakanties) (vorig jaar kreeg ik bij plaatsing van een soortgelijk artikel een tik op de vingers maar anderen wilden graag de info hebben) http://www.hln.be/hln/nl/1901/...-vakantiegangers.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/38/Je...ankgebruik-puber.dhtml Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Vanaf het midden van de jaren zeventig begon Guinness sneldrinkrecords bij te houden van ieder type glas. Het recordboek van 1977 vermeldde niet langer de records van Hill en Boyle, maar wel een 2,5 yard record van ene R.A.F. uit Upper Heyford in 5,0 seconden en een 3 yard record gevestigd in Corby Town op 23 januari 1976 in 5,5 seconden. De editie van 1977 vermeldt het huidige wereldrecord van de 25-jarige Steven Petrosino uit New Cumberland, Amerika. Op 22 juni 1977 dronk hij 1 liter bier in 1,3 seconden. Petrosino gebruikte voor zijn wereldrecord een wetenschappelijke benadering en gebruikte 2 speciaal ervoor ontwikkelde halve-literglazen. Ook staat in deze editie Peter G. Dowdeswell uit het Noord-Engelse Earls Barton voor het drinken van 1 liter bier uit één enkel glas in 2,3 seconden op 11 juni 1975 en 2 liter in 6,0 seconden op 7 februari 1975.Al deze records werden in 1991 uit het Guinness Book of Records verwijderd uit angst voor juridische problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 er verdrinken meer mensen in een glas dan in de zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Als iemand me zou vertellen dat hij/zij elke dag drie liter bier drinkt zou ik me ernstig zorgen maken en hem of haar adviseren iets aan zn probleem te doen. (dat is niet alleen hoe ik er nu over denk, maar ook een jaar geleden al) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Op RTL 5 was (is?) een programma Zon, zee, zuipen en ziekenhuis. Dit is echt ongelofelijk wat hier gebeurd. Wat een dombo's, gewoon walgelijk. Je zal je kind maar even zo terug zien op tv. Of zou de appel niet ver van de boom vallen? Enfin ik heb me erg verwonderd dat zoiets bestaat. Ik ben blij met de maatregel dat alcohol in café's onder de 18 verboden gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden