yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 dat zeggen ze ook van iemand die (te) lang op cafe hangt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 hangt café hangen eindelijk je voeten uit, begint er meestal een nieuw fris leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 een nieuw fris leven wordt ons niet vanzelf in de schoot geworpen, we moeten er hard voor werken en we zijn niet enkel op dit forum om ons te amuseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 amuseren is op aangename wijze een indruk op iemand maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 maken wij niet allen graag indruk op iemand, ik denk dat dat bevorderend is voor ons zelfvertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 zelfvertrouwen krijg ik onder andere door me op een beschaafde manier te amuseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 amuseren is ook woorddomino spelen met steeds de speelse veranderingen van onderwerp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 onderwerpen ga ik me toch nog niet doen, hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hoor ik daar nou de eerste klanken van Alexis Jordan's Happiness...dat is swingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 swingen is ok, zolang je er niet bij gaat zingen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 zingen, dat is nog eens een idee jane, we maken hier een ADB vrouwenzangkoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 vrouwenzangkoor, amme hoela, jij bent de leadzanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 leadzanger, ja ok dat zie ik wel zitten, en dan gaan we ons allemaal verkleden als smurfen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 smurfen? en dan een blauwtje lopen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zeker worden wij niet blauw, kennen jullie de uitspraak: zo blauw als een tientje zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 zijn tientjes blauw? hier totaal onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 onbekend is onbemind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Onbekend dat dacht ik al, het betekent veels te veel gedronken hebben, dat is verleden tijd hoera:)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 hoera aan al de jarigen van vandaag, aan allen die weer een mijlpaal bereikt hebben, en bovenal aan al diegenen die vandaag weer droog kunnen afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Afsluiten van een alcohol-leven maakt elke dag opnieuw een feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 feestjes heb ik tegenwoordig zelden dus maak er elke dag hier zelf maar eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 eentje kan toch geen kwaad roepen ze rondom mij in koor, kwaad word ik dan soms in mijn eentje op dat koor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 koordje is smal waarop je met ééntje balanceert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 uurtje bedenktijd dus nog; wat is vóór en wat is tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 tegen de lamp lopen zal ik wellicht nog dikwijls doen in mijn leven, ik zie soms niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden