lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 heilzame woorden; ik zie liever heilzaam voetbal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 voetbal, handbal, basketbal, volleybal, beachbal, honkbal, tennisbal, pingpongbal, biljartbal, mottebal, wie kent er nog andere ballen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 ballen zijn rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 rondo's ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ook nog de golfbal en de oogbal, maar die laatste gooi best niet zomaar weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 varilux noh verre toekomst hoop ik, nu doe ik het met 2 sportbrillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 sportbrillen zijn me onbekend, ik bril noch sport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 sportbrillen, varilux, wegwerpoogballen, kies gewoon voor jezelf de beste kijkoplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 kijkoplossing bestaat voorlopig simpelweg uit mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ziel is ons diepste zijn en en het enige wat uiteindelijk overblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Jen zwelgt soms graag in zieligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Overblijft is een moeilijk woord om te beginnen dus laten we doen wat Coco wil en het woord geven aan Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Jen zwelgt in zieligheid en mijn aanwezigheid hier is slechts storend dus aan (her)overweging toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 zootje ben ik ook aan het maken van mijn laatste examen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 toe teveel, blijf gezellig bij ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 "Ons" dat is een mooi woord en gevraagd worden bij "ons" te blijven geeft een heel goed gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 weten doe ik graag zoveel mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Weten doet Johan wel dat wij binding met hem hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Hebben mogelijk een zootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 hebben we weer eens Babylonische spraakverwarringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 spraakverwarringen vormen een zootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 zootje ongeregeld:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ongeregeld zootje komt door vertragingsmechanisme maar ik heb in ieder geval heel goed gelachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lachend binnenwandelende mensen zijn zeer welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 welkom jen, je ziet wij zien je niet over het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden