huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 (bewerkt) Plaats ik hier een zin dan zit ik hier al in 16 december 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 In ieder geval is het nu toch weer gewoon licht aan het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Wordenā¦ Alles dat wat aan het worden is, is ook al wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 dennengeur, lekker straks op de sauna gegoten en dat dan opsnuiven, oh wat kan het leven goed zijn soms huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Soms vergeet Jane gewoon de bladzijde om te slaan, geeft niet hoor Jane, we zijn er aan gewend inmiddelsĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Imiddels is ze niet meer de jongste maar wel de wijste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 eert Uw oudjes ja, ook als ze een beetje warrig zijn af en toe, of zelfs heel vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Vaak ben jij helemaal niet warrig, maar zeer 'to the point' hoor Jane, en eren doen we jou al genoeg.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Genoeg, daar is niet zo makkelijk op voort te borduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Borduren leerde ik op de lagere school,daarna nooit meer gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 daan was een poos geleden een van de populairste jongsnamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Jongsnamen, wat zijn het Lady Seniora? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Nee, dit is nog niet die 10.000e, kunnen nog even voort.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 maaltijd als ontbijt moet ik nog maken, de koffie alleen al is zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Weer 1 van mij erbij maakt 9998 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 9998, vooruit nog maar 1 dan om de spanning te verminderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 (bewerkt) Minderen zijn de meesten van ons niet goed in..vandaar hier een gelukkige stopper 18 december 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 zin om de 10.001steĀ te zijn, dat had ik nou toevallig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 toevallig weet ik dat ik in gebreke ben gebleven frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Verkeerd zie je dat zeker niet, MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 ritje op de arreslee Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Suiker en kaneel op de appelpannenkoek is zooo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 kers op de slagroom op de taart, zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Iets zegt me dat ik maar beter even geen taart met slagroom zou moeten eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 eten doen we al wat extra's deze maand en over snoepen en snacken schrijf ik maar even niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden