ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Voorrang voor dames is er heden ten dage niet vaak meer bij, wat jammer is omdat ik een dame ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Beneveld het jaar uitzwaaien, nee dank u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 uitermate moeilijk kom ik op gang vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Vandaag daagt het nauwelijks, oh wat grijs is het buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Uiten van wat er in mij om gaat is niet mijn sterkste kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Kan 't misschien helpen te beginnen met heel kleine zinnetjes: "Ik voel me (...)"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 metaalmoeheid, kom dat ook voor in een menselijke variant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 anticiperend op die moeiheid, goed rust nemen, zou het in elk geval kunnen voorkomen, en dan is je vraag niet echt relevant meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 (bewerkt) Eerlijkgezegd ben ik een snoepkont geworden, nu aan de koffie met bananencake. Bewerking: iPad maakte snoepwinkel van snoepkont. Tsss. 2 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 cake die mijn moeder weleens liet inzakken, daar waren wij dol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 open ging de ovendeur bij ons wel eens "per ongeluk" tijdens het bakproces, en mijn moeder maar mopperen hoe het nu toch weer mislukt kon zijn; dit kon ze toch niet presenteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Presenteren kon mijn moeder ook de gebroken koekjes niet van de markt en die kregen ook weleens een ongelukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 je snapt wel dat ik weer eens het laatste woord wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 Illustratief: "Mam, mogen wij de stukjes?" maar daar is ze maar eenmaal ingestonken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2014 en omdat ik nog niet was gaan slapen kom ik nog even terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Uggs draagt Eline nu het 's ochtends zo koud is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 ben er bijna zeker van die geen Uggs heeft, de zielepiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 december 2014 Rapport Share Geplaatst 3 december 2014 Piet, je hoort 'm wel, maar je ziet 'm niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Niet meer na vandaag, dat is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Zekerheid is een schaars goed, sociale zekerheid tegenwoordig bijna een soort van loterij met hindernisbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 hindernis baanbrekend snel genomen, ja in mijn dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 In mijn dromen win ik straks de staatsloterij en koop ik een kleine lichte oude woning met een serre en een tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 tuinkaboutertje erin, molentje met motor, hertjes en natuurlijk een brandende kerstboom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: zooooo blij met mijn sinterklaas gedicht dat ik heb gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2014 regen viel mee gelukkig dus ik ben blij dat ik voor sporten heb gekozen vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden