Yogajuf Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Hoor wie klopt daar kinderen Is stoppen beter dan minderen Och wat wordt hier toch veel gepraat Doe toch mee aan de Sinterklaasdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst 26 november 2014 Mijn tenen vind ik niet zo mooi Vandaar dat ik ze met lak optooi Gelukkig zijn ze wel brandschoon Dat scheelt een heleboel gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Gewoon genieten van de dingen die deze dag mij brengt, dat ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Doen we met z'n allen, voor mij te beginnen met yoga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 yoga vandaag niet, maar wel sauna, klankschalen en opgietingen, en slapen tussendoor, vooral veel slaap inhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Alen zijn palingen en die komen niet meer uit het IJsselmeer, maar o.a. uit Turkije, hoewel veel mensen denken dat de Hollandse vissers nog steeds uitvaren om paling te vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 (bewerkt) Genieten van een paling eten kan ik niet, vind het zo smerig. Aangepast: typefout. 27 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Denen eten veel vis evenals Scandinaviƫrs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 viersprong, dat varieert van basisschool, tot ggz inrichting of een restaurant/hotel op de kruising van mooie boswegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Boswegen in de herfst, lekker rustgevend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Even doorgaan nog hier en dan zitten we op de tienduizend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Tienduizend berichten, maar van wie dan wel?Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 (bewerkt) Wel, in elk geval was de eerste van Jane en nummer tienduizend is ook voor haar had MG al bedacht en daar sta ik helemaal achter. Typfout 29 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Achterdeurtjes zijn er om vooral dicht te doen; het liefst met draadnagels en lijm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Lijmpistool is zoek, ik heb alleen nog de patronen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Tronen... Daar zal ik niet meer zo gauw op zitten. Tenzij WA van Maxima scheidt en mij huwt maar die kans acht ik toch vrij klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Klein beginnen Yo, probeer een kikker, je weet nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 ooit weet je het of WA van yoga gaat houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Oud en nieuw vind ik nog lastiger dan kerstmis, omdat je dan echt wat 'gezelligs' moet plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 plannen doe ik juist niets, ik houd niet van moeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Moeten is dwang en huilen is kindergezang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 zangvogeltjes hoor je als je sommige kindjes hoort zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Zingen van de vogels op een heel vroege ochtend vind ik Ć©Ć©n van de fijnste dingen in het leven.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 even omdraaien rond die tijd en nog lekker doorpitten is anders ook niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Verkeer dat van rechts komt heeft voorrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden