lady jane Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 zwarte pieten werden het meest toegespeeld aan Gouda; zou dat ook door de publiciteit gekomen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Zijn er dan alleen maar pro-Pieters op dit forum? Want ik ben lekker tegen Zwarte Piet - en linkse elite ben ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 niet dat ik zag wie pro of contra is, maar de hele toestand verpest wel het nodige voor de kinderen om wie het uiteindelijk gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Gaat ProudMary koffie drinken of niet: dat is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 aagje denkt van wel en hoort het morgen graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Graag zou ik ook een zwarte piet willen hebben; hoe duur zou een knecht zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Zijn wel mogelijkheden om jou de zwarte piet toe te spelen Ploffie en de koffie is gelukt aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Je kunt er van uit gaan dat een Zwarte Piet je aardig wat meer dan het minimumloon kost, hij is tenslotte een echte vakman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Anders ben ik wel tevreden met een dwergpiet in opleiding; ik gooi wel af en toe een pepernoot de kamer in als stage vergoeding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Guttegut Plof, waar haal je het vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 nou, ik heb toevallig een pepernootwinkel in de buurt, die verkoopt alleen maar pepernoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 En pepernoten op je zang hebben; is dat zingen met een mond vol pepernoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Niet dat pepernoten geen goede vervanger zou kunnen zijn voor alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Alcohol en kerstman gaan vaak samen: dronken door een gebrek aan pepernoten, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ik keek net in de spiegel en ik schrok echt van hoe wit mijn oogwit tegenwoordig is. Om dat te vieren eet ik nu chocola met gember. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ieren die roodharig zijn lusten graag aardappels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 appels met peren vergelijken is zinloos, je kunt ze beter lekker opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) Onverstandig is ook om zonder handschoenen te fietsen in dit weer. 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Dingetje:< http://youtu.be/sYQLTYtAk2I > speciaal voor de woordominotaalkunstenaars lady jane en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 weer thuis na een heerlijk dagje bijkletsen ben weer helemaal bij, voor zover dat bij mij nog haalbaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Aristoteles heeft veel betekend voor de mensheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Heidenen, je zal er maar aan overgeleverd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 zijnaden in ondergoed, dat kan ook zonder tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Tegenwoordig kan dat inderdaad, maar om eerlijk te zijn vind ik die zijnaden wel handig als ik de was aan het vouwen of strijken ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Ben ik ouderwets als ik ondergoed niet strijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden