lady jane Geplaatst 4 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 men zegt dat het leven één grote leerschool is reusje en ik ben bang dat het klopt en er weinig leerschoolvakanties zijn ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Ook ik zou wel eens een dagje middelbare school opnieuw willen beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Vroeger hadden ze rekenlinealen en oranje gordijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 en tegenwoordig klimmen ze in de gordijnen als je ze een rekensom zonder machientje vraagt uit te rekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 (bewerkt) En daarom is het leuk om oma te zijn: grote zak snoep geven en na een uurtje, "Nou fijne avond mensen, tot de volgende keer (en het hangen in de gordijnen komt niet door de glucose)." 4 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 glucose is dan toch het laatste woord dus dat neem ik nog maar even tot me dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Dan zoek ik ook nog maar even een reep chocola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst 4 november 2014 Chocola, heb ik van horen zeggen, is lustopwekkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Lustopwekkend is chocolade met een cacao percentage van tenminste 70 procent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Centen worden tegenwoordig niet meer gebruikt in het betaalverkeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Betaalverkeer van tegenwoordig doet mij nog wel eens terugverlangen naar de kwartjes en dubbeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dubbeltjes, kwartjes, dagje school overdoen, ik vrees dat die paar jaartjes van MG een paar uurtjes zijn geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Worden als een kind is anderzijds niet negatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Negatief is wel als het ontaardt in dementie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dementie lijdt ik (nog) niet aan, hyper ben ik wel nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Nu dan maar afslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Afslomen, op zich is het daar wel vroeg voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 mennn wat een mooi lesje monologen leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 leren wij op cursus autobiografisch schrijven exact zo en dan noemt de juf het free-writen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 free-writen, weer een nieuw woord geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Geleerd heb ik vandaag weer over allerlei soorten kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Kunstig wat je allemaal met karton kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 En leerde je in stilte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Stilte was hoorbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 baarlijk oorverdovende stilte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden