Jen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Mooi is het leven. Soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Soms is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 nu vandaag schijnt de zon weer en wat ga ik daarmee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Doen waar je zin in hebt, is de boodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 boodschappen zal niet lukken, alles is dicht in deze van oorsprong gereformeerde stad, dus volley zal het wel weer worden, ook een mooi ritueel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Ritueel van de oranje vlaggetjes zal op de camping vandaag ook heel wat minder zijn, ben benieuwd, we gaan zo kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 kijken doen we vanuit het verre Zuiden mee en proberen het oranjegevoel een beetje te vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 vatten en vaten mag allebei als meervoudsvorm van handvat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Handvatten, handvaten, echt allebei???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 allebei inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Inderdaad, heb gekeken, rare nederlandse grammatica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 grammatica is aan modernisering onderhevig helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 helaas wordt het maar geen zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 zomer houdt mij ook in spanning en binnenkort al weer de langste dag ook nog:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 nog een uurtje of twee en ik ben helemaal van de plee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Plee, daar zit ik vandaag de hele dag op, denk ik. Morgen darmonderzoek, dus leeg die darmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Darmen van de kleinste waren ook niet helemaal ok vanochtend, zal vast het water van het meer zijn zei mijn oma dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Dan toch maar voorzicht geboden he, met dat water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 water wordt mijn beste vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 vriend van nu,was eerst mijn man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Man voor jou heeft dan niet gewerkt maar dat het nu je vriend is, is wel uniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 uniek is dat ik gestopt ben met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 drinken is het woord dat hier wellicht het meest gebruikt wordt en men tegelijk niet meer wil doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 doen zou ik wel willen maar ik kan het niet op de normale manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Manier kan normaal zijn maar er zijn ook abnormale manieren die ook goed zijn, dus wat kan het je schelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden