Yvonne Geplaatst 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 'Toeval bestaat niet' zegt men wel eens en inderdaad gebeuren er soms dingen die zo enorm toevallig zijn en waarvan ik dan het gevoel heb dat ze móesten gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2014 beuren we geld vandaag of elkaar op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Opnieuw is de nacht weer verdreven door de dag en opnieuw mogen wij er het beste van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Maken van een mooie dag begint soms, zolas nu, met een warm zonnetje dat naar binnen schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Schijnt deze week ook weer mooi weer te worden, wat een luxe vakantie heb ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Toch jammer dat het herfst wordt met regen en wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Inderdaad, maar daar wil ik nú nog even niet aan denken, overigens vind ik de herfst niet half zo erg als de winter.... daar zie ik pas echt tegenop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 eerde de zon iets te lang en zonder zonnebrand, voor het eerst dit jaar en mijn gezicht gloeit en staat nu strak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Strak plan om ouderdomsrimpeltjes te vermijden door te lang in de zon te zitten... of toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 ietsiepietsie wel, maar het is kortetermijnspolitiek ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 Misschien laatste keer domino voor mij even, hou het in ere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2014 eren doen we jou en jouw weg voor de komende maanden door je af en toe hier virtueel een dominootje te laten leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 En beginnen we daar gelijk maar mee dan door Suiker een goede tijd toe te wensen voor de komende maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 maanden mensen mij vroeger aan tot stilte, nu mag ik uit volle borst zingen: hup Suiker hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 leden we in het verleden, dan kiezen we voor leiden in het hier en nu, en wie weet voor verleiden in de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 De toekomst heeft ongetwijfeld nog verrassingen in petto voor ons, maar vergeet niet in het 'nu' echt te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 tel even uit je winst als je dat doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 komt allen tezamen, dat komt geloof ik uit de katholieke kerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Erkertjes geven een woonkamer iets gezelligs mee vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 ik ben het helemaal met je eens Von, heb er nooit zelf een gehad maar altijd zus met erker daar om benijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 verbeterde versies van software veroorzaken bij mij altijd eerst verslechterende stress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 aalgladde jongens die ons wijsmaken dat het must-gadgets zijn natuurlijk, en het schijnt goed te zijn dat geld moet rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Lenig moet je wel zijn om echt te rollen over de vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ergens is dat wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 zomer begint nu toch wel (net als ikzelf) af te takelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden