lady jane Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 aken en keulen rijmt op draken en zeulen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Zeulen klinkt zo moedeloos, dat woord schrappen we maar lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 mee-eens hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Orde in mijn huis geeft mij ook orde in mijn hoofd, zo fijn dat te weten en daar dus ook op in te kunnen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 spelen in de surfgolven vandaag liet me me weer even 40 jaar jonger voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Voel en ervaar de rijkdom van zelf keuzes mogen en kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 maken we er vandaag weer een fijne en bijzondere dag van; het kan zo maar de laatste zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 'zijn of niet te zijn' om er maar eens een filosofische gedachte aan toe te voegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 voegen in mijn badkamer hoef ik nooit meer te witten; ze zijn nl net als ikzelf grijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Grijs kan je levenspad er uit zien als je telkens die hele kleine mooie kleurtjes onderweg over het hoofd ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 ietje is het helemaal met je eens, denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Zomaar tot na acht uur uitgeslapen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 uitstekend gedaan Von, altijd fijn om eens uit de comfortzone te stappen en te blijven liggen in dit geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Gevalletje relaxen van Von is welverdiend na altijd vroeg op te staan om ons van koffie en thee te voorzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 voorzienigheid bestaat uit goddelijke beschikkingen waarmee wij met wijsheid en liefde naar ons uiteindelijk doel worden geleid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Leid ik mijzelf dan nu maar richtig badkamer zodat ik er fatsoenlijk uit zie als straks het bezoek voor de deur staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 r staat een paard in de gang, van buurvrouw Janssen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 normaal is ook zo'n nette band, daar kan André van Duin natuurlijk niet tegenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 opzien tegen toekomst doe ik niet, maar wel spannend, menselijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 succes wens ik iedereen hier, kom op mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2014 mens en dier houdt van plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Plezier hebben in je werk is heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Heel belangrijk voor mij om in mijn werk mijn grenzen goed te bewaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2014 Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 Gerrit, misschien tijd om een goede radar aan te schaffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2014 affentoe gaan pa en moe samen naar de speeltuin toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden