lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 even stil staan bij elke nieuwe ervaring, en dan weer de volgende stap want er blijven nieuwe ervaringen komen, jippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 Jippie ayee, jippiee ayoo, ghost riders in the sky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 skyhigh, so happy you are back again here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 heremetijds, wat een welkom, dank daarvoor; en nog droog ook zonder enig probleem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 probleem had je hier als je niet droog was gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Bleven die geraniums nou maar eens staan als ik erachter wil zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 zit tenminste eens stil dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Dansen om de tafel, deed Mai dat niet altijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 al tijden niet gelezen, ik denk bij haar meer aan een radslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 slag in de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Lucht happen om het hoofd boven water te houden en niet te vergaan tussen wal en schip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 schipperen was letterlijk laveren in de 5 elementenleer ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ooit worden we wereldkampioen en volgens mij zal dat 'ooit' zondag plaats gaan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 (bewerkt) denk dat ik dat ook heel graag wil, maar toch iets terughoudender ben, onderschat die Duitsers niet hoor. 9 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Hoortoestellen willen sommige mensen niet aan, hinderlijk met steeds dat " Wat zeg je?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Jeetje mineetje wat was het spannend en wat werd het laat gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Vond het wel heel jammer dat 'we' verloren, maar ja, scheelt zondag weer een latertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Tjee, de rust keert weer in ons land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 landerigheid maakt zich van mij meester na zo'n wedstrijd, wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Nu weer met de schouders recht en het hoofd op, over tot de orde van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 dagelijks hier even kleppen en dan weer aan de slag hier, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 fijne dagen genoeg in het vooruitzicht: weken vrij en droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Oog ziet meer wanneer je droog staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2014 Staat je beter ook trouwens, droog; ik zie nu die rode varkensoogjes wel eens hier en daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Armen uit de mouwen steken vandaag, dan kan ik morgen een stuk rustiger doen en echt genieten van mijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden