Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Opblaasbare matjes zijn er trouwens ook voor 'Zweefneven' of 'Zweefkezen' ik gooi hem liever in mijn tentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 era antwerpen kan van ons bijna buren maken van jen en/of vm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Aankomende twee weken zijn onze laatste werk en schoolweken, dan mogen we gaan. Hebben jullie nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 plannen maken is al de halve voorpret m.b.t. vakanties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 blijft dan in elk geval de voorpret staan als leuke herinnering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 gehoor dat mankeerde er bij zoon wel eens aan; heel selectief en heel subtiel soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Lijk ben ik in mijn leven nog nooit geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Geweest dat zal een lijk nooit zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Spelen lijkt me moeilijk met zenuwen en onzekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Zenuwen en onzekerheid op de planken is voor mij 'plankenkoorts', elke keer weer en om te overwinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Kom maar op de Meeting is nu de leus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 us mem is een standbeeld van dé koe. Lotus66 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 koester de herinneringen aan gisteren en maak vandaag nieuwe voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 'Morgen verander ik mijn leven' was mijn motto, toen ik nog me nog geen Gerrit noemde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Gerrit noemde het woord 'morgen' Maar morgen is een mysterie, gisteren is geschiedenis, vandaag is een cadeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 cadeau: that's why they call it present, schreef Kohtje ooit in zijn handtekening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Handtekeningen zetten wordt overigens steeds onwenniger, evenals gewoon schrijven met een pen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Penalty schieten, zou dat vanavond voor Oranje zijn weggelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 gelegd moet die bal eerst in het doel, van Chili welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Staan in eens we toch met 1 - 0 voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Voor holland hoera hoera hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 hoera retteketet en dan is nu Brazilie aan zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Z(et) staat voor Ziel. Gelukkig zijn in je ziel, is innerlijke vrede en geluk aanvaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Aarden in nieuwe patronen kost tijd en moeite, maar heeft ook wel degelijk zijn leuke kanten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 aanvaarden van tegenslagen, verdriet, boosheid, machteloosheid, kan ook via overgave voor vrede zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden