lady jane Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 rijgen van kralen die symbool staan voor elke nuchtere dag, ken je een prachtige ketting opleveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Veren van een kale kip kunnen niet geplukt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 En weer staat het zonnetje te stralen aan de hemel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 hemel en aarde beweeg ik met dit weer om op het strand te komen; mijn hemel op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 Vloeiende vrouwen kunnen wel eens te kampen hebben met de overgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2014 maische en panische periode die overgang die gelukkig weer overging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2014 Ging MijnGerrit in niet gangbare onderwerpen, dus 'in de overgang' niet even passen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2014 passen of plassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2014 Plassen en dat grijzend aan de grens doen, is alleen weggelegd voorĀ 'Manneke Pis'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 pistoletjes die ik zelf nog mag afbakken vormen mooi strand eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 strand in de buurt of strand op vakantiestek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 weerzien met zo'n plek is altijd fijn he, hopelijk is er wel wifi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Files op de digitale snelwegĀ richting vakantiebestemming zijn nooit leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 zij nemen die dingen anders wel overal mee naartoe, alhoewel, nog net niet onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 (bewerkt) douche was het woord fruit, en neen die ken ik gelukkig niet en wil ik ook niet leren kennen, bovendien heb ik geen bad meer; een Isauna misschien of ook niet? 14 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Niet denken maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 dacht ik het niet; alweer rennen en vliegen om op tijd te kunnen spinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Spinnen maar dan op afstand graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Draaimolen is mij te laag..geef mij maar een het reuzenrad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Beneden blijf ik ook, voor geen goud ga ik ooit nog in zo'n ding.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 'Dinge-dong' en "Mallemolen' waren songfestival liedjes, zitten we niet allemaal in die molen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 molenwiek doet me aan de radslag denken en die roept weer associaties op met Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 anders heten ze niet, maar er zijn varianten; leggings, jeggings, treggings enzo, die hebben geen voetjes en de beruchte maillots nog steeds wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) trouwens nu je dat schrijft allemaal, krijg ik weer visioenen over mijn vroegere petticoat 16 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 giletjes draag ik nu ook soms nog wel, een vetkuif niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden