Yvonne Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 Zelfstandigheid is iets wat de mens op hoge leeftijd soms weer verliest en dat is in veel gevallen triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 Triest i.a.g. en ook heel vermoeiend en zwaar als je er net tussen in zit met aan de ene kant puberende en nog kleine jongens en aan de andere kant oud en ziek wordende ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 ouder stijver wijzer meer tevreden en eindelijk in evenwicht en op mijn plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 Mijn plekje: achter in de tuin, zonnetje, bloemetjes en struiken om me heen, lekker boek...... het komt weer dichterbij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 dichter bij mijn streefgewicht dan een paar weken geleden zal ik voorlopig niet komen ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 Bang zijn voor je eigen glorieuze lichaam, dat zo zijn best voor je doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 doet niemand kwaad toch, een beetje vetreserve? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2014 vetreserves zat gekweekt voor deze barre winter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Winter mag 'voorbij' zijn van mij, las gisteren ergens : 'mag de lente aan?' Ā en daar ben ik het helemaal mee eens.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 eens komt ie Von, maar hƩƩl misschien moet het nog echt gaan winteren eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Eerst nog winteren zie ik niet zitten, laat het bbq seizoen maar beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Beginnen de dagen te lengen, staan de barbeknoeiers alweer te watertanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Watertandend kan ik genieten van het vooruitzicht op bergen spareribs en satƩstokjes heerlijk met satƩ en/of knoflookdip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Knoflookdip wil ik ook wel op mijn vegaburger, als die er ook bij mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Mag ik dan ook eens proeven, ik heb nog nooit zoiets gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 gegeten heb ik macrobiotisch, vergetarisch, gezond en nu vooral lekker Ā en gelukkig toch ook gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Gezonde gewoontes hoeven echt niet saai te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 zij nam zich voor de gezonde gewoontes in ere te houden, ook die van daar niet rigide in te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Worden is wat je wilt zijn als je groot bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 ben toch echt al een beetje (te) groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 (te) groot is ook (te) meer om lief te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 (te) groot is ook (te) meer om lief te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 vinden doe ik het blijkbaar zelfs dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Dubbel tevreden sluit ik vandaag de dag af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 afgewassen en opgeruimd en dan nu even rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden