kunsie Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ook op mijn naam is een drinklied gemaakt; zij heette Bloody .... en was de schrik der zee:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ze eindigde op de bodem van de oceaan:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 oceaan is een mooi lied van Racoon, dat ik graag deel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hierden ligt dicht bij Harderwijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Harderwijk heeft t dolfinarium, maar Hierden De Zwaluwhoeve, ja ja ook al weer een saunacomplex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 saunacomplexen ben ik vaak te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Niet A3? Het is zo heerlijk en ontspannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ontspannen kan ik me ook in de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 zweethutten zijn zalig zuiverend voor lichaam en geest en de natuur is dat ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 natuurlijk nemen we na de zweethut wel een koud dompelbad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 dompelbad gebruiken ze toch ook voor kaarsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 kaarsen werden vroeger gedompeld, ik denk dat ze nu uit een machine rollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 rollen kun je omkeren of omdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 omdraaien vd knop op mijn pc is nu prioriteit nr Ć©Ć©n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 een goeie nachtrust Jane, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 lekker huiswerk maken zul je bedoelen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 bedoel en meende het toch echt goed met je, maar ja jij bent natuurlijk weer eigenwijs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Eigenwijs zijn er hier wel meer denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 zou je best eens gelijk in kunnen hebben, ik ben ook vrij eigenwijs en vind dat helemaal niet negatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Negatief zeker niet, ik ben zo wat het toonbeeld van eigenwijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 eigenwijsheid wordt wel vaak afgestraft, aangezien jij net een ban hebt gehad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Had ik er weer al een ja, maar ja, veranderen zullen ze me toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 niet veranderen hoor, ik houd wel van een beetje rebelse karakters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Karakters, hoe verschillend ze ook zijn kunnen soms wel botsen maar soms ook aanvullend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 zijne koninklijke hoogheid is het vast met mademoiselle Flamenga eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden