VM1 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 aan regeltjes kan men zich houden of ze soms al eens aanpassen voor de fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 fun heb ik vaak met woorddomino, ik lig soms helemaal in een stuip:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Stuip is toch zoiets als een kramp dacht ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 hetzelfde ongeveer denk ik maar weet ik niet zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 zeker weet ik in alle geval dat ik de domino weer heel leuk vind sinds kunsie er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 is heel lief om te horen VM, maar dan doe je jezelf en anderen tekort:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 tekort zijn de dagen om gedaan te krijgen wat moet dus ga ik toch zo maar es slapen want dat is ook nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Niet so goed gegaan, je eerste keer op dit draadje:P het is de bedoeling dat je met het laatste woord van de vorige begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Begint al te dagen bij je volgens mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 zijn we eindelijk op het goeie dominospoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 oortjes en oogjes goed openhouden nu Hot, het laatste woord was dominospoor en mag afgekort worden tot spoor en oor, dus ga er voor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 niets aan de hand nu, het gaat helemaal zoals bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 voelt rijmt inderdaad op bedoeld:D Ook wel leuk, een rijmdraadje. Misschien moeten we die openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 spelenderwijs zul je het onder de knie krijgen Hot, en zul je er veel lol in kunnen krijgen, maar misschien heb ik het mis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 al mijn lachspieren slaan nu op hol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 volledig juist geredeneerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 verkeerd en geredeneerd is ook weer mooi in rijm gecombineerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 zeer te bewonderen hoe je je inzet voor dit spel, werkt soms ook verslavend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 bezeert is zo'n pijnlijke ervaring die men nooit verleert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 begeert niet de parnter van een ander is het 23e gebod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Lot werd onvrijwillig dronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 dronken Lot ken ik niet, wel die andere uit de bijbel, die veranderd in een zoutpilaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Zoutpilaar werd zijn vrouw, omdat ze achterom lonkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 lonkte is een woord dat wel heel raar gaat klinken tijdens het vervoegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Vervoegen van lonken is als van lopen, maar het klint inderdaad best vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden