huttula Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 volgende dag dag met een lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Lach de dag, ik kan niet zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 zonder Loca ben ik droevig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 droevig nieuws kan ook omslaan in lachwekkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 lachwekkend is in feite alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 alles is familie, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 toch is een minder mooie versie van het aloude edoch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 e dochter is weeral niet thuis, ik ga toch maar doen alsof ik ga slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 oefenen is gewoon vaak herhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 herhalen van de minder goede kanten van jezelf in dochter gereflecteerd te zien is wel heel erg konfronterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Konfronterend kan het wezen als je met je innerlijke bezig bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 bentley zal ik wel nooit in rijden, ben blijer met mijn fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 fietsen is het woord waar ik zat op te wachten,nu kan ik gerust hart slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 gaan ik lekker met je mee als Heintje zijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 zijnde als is een tautologie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 tautologie is toch dubbelop meen ik en ik ben als Heintje niet ik ben Heintje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Heintje JW zit onvrijwillig op het eiland totdat hij over zo'n twee weken weer thuis komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Komt die arreslee je ophalen of zijn er vertrekpunten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 vertrekpunten zijn vaak de punten waar je uiteindelijk ook weer beland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 belanden op het punt waarvan je vertrokken bent lijkt dwaas, maar laat je heel wat zien van de omgeving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 omgeving hier hebben we nu wel gezien, even naar t hoge noorden om nog wat frummers erbij in te laden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 laden en kasten vol met troep, ik heb eindelijk alles eens netjes uitgezocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 uitgezocht waar de arreslee nu precies verblijft, maar dat is ergens in Azie in de tropen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Tropen,noordpool,middenlandse zee,de arreslee komt je halen,geen 1 plek is te ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 verbaasd ben ik daar niet over, wel verheugd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden