lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 snipperdag klinkt heel verleidelijk want fietsen in de regen en storm is niet zaligmakend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 op borgtocht vrij kom jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Snipperdag is niet leuk als hij onvrijwillig wordt opgenomen, een beter idee lijkt me een betaalstaking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 (oeps dat was traag van me) jij bent de appel van mijn oog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 oogsten van dat appelzaadje dat je tijdens je studie zaaide, hopelijk morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 morgen solliciteer ik voor een job die met mijn vorige studie te maken heeft, en niks met de laatste:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 laatste is ook 'n relatief begrip. is zomaar weer de voorlaatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 voorlaatste studie was ook heerlijk contraproductief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 contraproductief, het woord riekt naar marxisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Marxisme is de sociaal-theoretische en politiek-filosofische grondslag van talloze moderne sociale ideeƫn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ideeen zat, maar wat moet nou die modder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 modder is heerlijk om je in te wentelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 wentelen in ideeen is al wat ze doen, die gelijkhebberds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ((Was te laat)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 gelijkhebberds waren ze, de cardiologen, maar het licht werd uitgedoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 uitgedoofd of niet, als ik pokerde zou ik niet allen grondlag ff aanpassen, maar ook modere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 modere aanpassen lijkt me van alle ideeƫn der wereld niet het allerslechtste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 allerslechtste niet, maar het verband van de domino raakt dan wel wat zoek, ietwat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ((Weer te laat, wat een irritant spel zeg)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ietwat sjoemelen met mate bracht de wereld nooit van kaarte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 bedwetters en betweters, nogal 'n verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 kaarte wil ie, but he can't call bluff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bluff? staat dat ook in de encyclopedie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 encycclopedie, zoals in het begrip van Diderot, is verouderd en heerlijk verstoffigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden