Gast Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 weekenden zijn voor mij altijd een uitdaging om het aangename toch met het nuttige in balans te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 `houden van elkaar gaan mijn nicht en haar partner vandaag samen met hun kidz officieel bekrachtigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 Genieten zullen ze en ze weten wat ze aan elkaar hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2014 hebben ze uitgebreid van de trouwambtenaar gehoord en ze zagen er alle vier prachtig uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Uitslapen is iets wat mij niet goed meer lukt de laatste jaren, nooit kunnen bevroeden dat ik van avondmens nog eens ochtendmens zou worden.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 mijd vandaag maar de route richting zuid frankrijk als je niet van files houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Houdt mezelf scherp door het klein te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Zaken doen, ik bak liever een cake. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Cake bakken heb ik het geduld niet voor, maar opsmikkelen is wel aan mij besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 steedse allures zie je niet vaak bij plattelandsbewoners Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Bewoners dienen rekening te houden met andere bewoners lijkt me.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 soms kan ik daar niets zieligs aan ontdekken hoor, vind ik ze alleen maar grote aso's.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 mij doet het pijn om tussen zulke mensen te wonen en er momenteel heel erg veel last van te ondervinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 Denk dat er vandaag niks zinnigs uit mijn handen komt, is weer zo'n alles-zit-tegen-dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 dagdag alleszittegendag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 ondernemende frummers zijn soms een mooi voorbeeld en soms helemaal niet als ik in een echt luie bui ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 En weer is het zomaar vanzelf ochtend geworden, de nacht heeft plaats gemaakt voor de dag, als nu de wolken vanmiddag nog even een uurtje plaats maken voor de zon kan mijn dag niet meer kapot.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 Kapot krijgen waar ik nu sta en waar ik vandaan kom, gaat niet meer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2014 (bewerkt) ukken zag ik nog niet op het strand, want nog geen vakantie, veel volwassenen waren er ook niet, maar ik heb goed gegokt; ik word nog eens een optimist 14 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 Miste de domino, bleek al een heel eind naar beneden gezakt te zijn.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 zij nam initiatief weer en zie de domino herrijst uit de as als een phoenix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 Snotteren is weer totaal anders als stotteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 Teren op gesnotter is vermoeiend zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 Zat zijn we genoeg geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2014 (bewerkt) Weest gerust,het leven gaat door zonder drank 17 juli 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden