lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 maakt is een vervoeging van maken en hoe vaker ik aan dit woord denk hoe raarder ik het vind klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Klinken niet alle woorden vreemd als je ze vaak achter elkaar zegt of hoort of schrijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Schrijft en blijft is het spreekwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Spreekwoorden in die vorm, zou " Drinkt en zinkt" daarbij kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Kunnen we wat op drinken maar waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Waarom, inderdaad, geen zin om te zinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Zinken doe jeĀ alleen als je niet blijft dobberen, ook al val je tussen wal en schip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 zinken teilen met kruiden en bloemen, mijn vriendin heeft er een tuin vol van en volgens mij is iemand me nu voĆ³r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 schip had mijn beginwoord moeten zijn dus daar ga ik voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Voorrang verlenen blijft een kwestie van opletten en soms gaat het ongewild een keertje mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 misschien moest ik maar even uitloggen, de tijd vliegt voorbij hier, en ik heb nog wat taakjes die ik MAG doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Doen, durven of de waarheid is soms eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 en geniet je dan van dat enge of word je er bang van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Vandaag ga ik genieten.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 genieten zou een verplicht vak op school moeten/mogen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Zijn verplicht en genieten niet een beetje tegenstrijdig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 tegenstrijdig klinkt het wel een beetje: vandaag gaan we allemaal verplicht genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) Genieten is ook weer zoiets dat je niet kan dwingen 27 juni 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 dwingen bedoelde ik niet, wel dat in de opvoeding het leren en waarderen van genieten voor mij een verplicht vak zou mogen zijn; zo beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Beter jong geleerd als oud gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 daan en abel zijn twee leuke figuranten in de columns van Sanne die ik elke week in de Margriet lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 lees maar even dat we je wilden plagen Jane, dat moet soms even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 even naar mijn mĆ³eder bellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 bellen met moeders om raad en die zegt: meisjes plagen, kusjes vragen MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 MG was dag niet een engels automerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden