lady jane Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) lol is computertaal vertelde mijn zoon en betekent laughing out loud 29 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Oud gedaan is niet altijd jong geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 geleerd lijkt mij die zoon van Jane wel want ik wist dat nog niet (lol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 (bewerkt) nietjes moet je op tijd aanvullen want de laatste raakt altijd vast en krom 30 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 krom is dat hè, maar daar heb ik nou ook altijd last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 vanmiddag volkoren walnotenstokbrood bij de Ldl gekocht en nu smikkel ik met kaas en tomaat van een heerlijke en gezonde lunch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Lunch heb ik al weer even achter de kiezen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Zitten doe ik de hele dag al, nu maar even naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 buiten was het heerlijk fietsen in een zonnetje en met weinig wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Wind lijkt hier vanmorgen helemaal afwezig te zijn, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 fijn dat er geen wind is vandaag en er komt zowaar een zonnetje aan, die heb ik hier gisteren gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 gemiste kansen kunnen een goede motivatie vormen voor de nog te komen kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 En dan is het weekend al weer bijna voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 meer mensen zouden geen vlees meer moeten eten, dan zou er al een hoop dierenleed minder zijn Als we uberhaupt al eens allemaal zouden eisen van de supermarkt ketens dat het dier NIET " halal" geslacht is , dat zou al een heel begin van minder dierenleed zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 opstandige mensen zijn vaak ook sterke mensen anders Je word in deze k......... maatschappij wel opstandig " gemaakt !" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 Maakt mij toch wel een beetje kwaad dat je zelfs op de site van woorddomino nog doorgaat met je eeuwige 'schoppen tegen' ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2013 tegendraadse postings hier verztieren onze dominodraad helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Helaas pindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Pindakaas vind ik veel minder lekker dan echte kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 kaas heb ik ook niet gegeten van de postings van Ztiertje, bovendien voldoen ze niet aan de woorddomino regels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 regels als deze zijn helaas mogen helaas niet worden overtreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 overtreden van regels hoort bij puberaal gedrag, maar gelukkig worden de meeste mensen volwassen eer ze sterven dus er is nog hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) Hoop het Jane, maar of dat zo is daar twijfel ik nog wel is aan 2 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 aan mij is ook vaak zat getwijfeld en ik ben toch aardig terecht gekomen vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Zelf zijn mij ook een ztiertje, maar gelukkig alleen van de zterrebeeldige en niet zo van de zchopperige, denken mij, of nee, proberen mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden