lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Opgezette dieren vind ik een akelig idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 idee staat mij ook niet echt aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 aan het twijfelen hier om met dochter mee patat te eten of het bij de snert te laten die ik al op heb:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 heb geen honger, maar de tafel is al gedekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Gedekt is de tafel hier nog niet, moet zelfs nog gaan koken, maar wil toch even zeggen dat ik blij ben met deze nieuwe draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 draad logetrokken: hele zoom eruit:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Uiteraard heel flauw van mij, maar uhhhh, heb nog nooit een 'logetrokken' draad gezien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 hoor es even, ik hoop dat deze draad een langer leven is beschoren dan de vorige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 vorige draad liep traag en duurde erg lang voordat je kon posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Posten op een traag internet is nog altijd sneller dan met de PTT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 PTT denkt met u mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 meedenken ooit dan toch want nu TNT of alweer een andere naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 naam is niet zo belangrijk, als ze de gleuven maar vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 vullen mijn zakken niet in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Geval wil dat de brieven nu post.nl worden bezorgd en dat TNT de pakjes voor zijn/haar rekening neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 neemt niet weg dat ik vandaag maar eens eerder achter die pc vandaan ga om iets te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 doen vind ik altijd wat lastig, ik kan beter denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 denken jullie dat het langzaam opstarten ligt aan domino 1? Nooit geen last van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 gahd, is dat een nieuwe nederlandse spelling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Spelling hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 postduiven poepen ook zo je brievenbus onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 onder mijn voeten bevindt zich doorgaans een schone vloer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 vloer bij mij ga ik straks maar even dweilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 dweilen vind ik nergens voor nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 nodig vind ik het ook niet echt maar ik doe het voor de hygiene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden