Spring naar bijdragen

Erg aangenaam


Varkentje

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Jai,

ik woon op het moment in Amerika, maar ik denk dat ik binnenkort wel weer trug naar Nederland zal komen. Ik spreek al een lange tijd weinig Nederlands, daarom gebrijk ik weinig grote woorden en zal mijn schrift redelijk slordig zijn.

Ik ben sinds 1 Januari, 2003 nuchter. Ik ben vrij aktief in AA in mijn stadje er rondom. Ik kwam per ongeluk op deze forum, maar raakte snel geintereseerd in alle onderwerpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welcome Jai

Jij hebt dit varkentje dus al langer gewassen.

Bijna 10 jaar al niet meer gedronken, respect.

Ik begin vandaag aan mijn 4e week:o

Overigens, als je woorden niet meer in het Nederlands weet uit te drukken kun je het hier gerust in het engels doen ook, denk dat de meeste van ons wel iets engels kennen.

Je zit alleen in een iets andere tijdzone, de meesten liggen op een oor nu.

Ik hoop dat we veel aan jouw ervaring zullen hebben hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jai,

Van mij ook welkom hier. Er zijn meer mensen op het forum die in het buitenland zitten. Op het forum zijn ook een heleboel mensen uit Vlaanderen. Het leidt zelden tot misverstanden, dus het zal met jou ook wel loslopen.

Zo lang al nuchter. Ik neem mijn petje voor je af.

Op de dagdraad, ditjes en datjes, wordt elke dag een nieuwe dagdraad aangemaakt, waarop de meeste activiteit is gedurende de dag. Het varieert van een virtueel ontbijt tot serieuze vragen. Zodra iemand hulp nodig heeft schakelen we om hoor.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jai,

Ook van mijn kant, welkom op het forum en voor straks welkom in ons kikkerlandje. Goed van je, al zolang zonder alcohol. Ik ben nog maar een beginneling en sinds 10 augustus clean. Kost elke dag nog moeite maar dat heb ik er graag voor over. Misschien kan ik nog iets van je leren??

Een beetje krom Nederlands is geen probleem hoor, en de Engelse taal is voor de meeste van ons ook niet vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wat een aanwinst voor hier Varkentje, 10 jaar droog. Deze mensen kunnen we hier goed gebruiken.

Wanneer kom je terug naar nederland? Nou in ieder geval hoop ik je hier veel te zien, want zulke kanjers kunnen we hier heel goed gebruiken.

Van harte welkom. en alvast een grote bos :present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present:.:present: uit Holland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Jai,

Hope you are fine.

Looking forward to your sobriety anniversary,

Jan, 2013?

10 years. What a gift.

I recently got back from Asia, and was blown away

by the power that Buddhism radiates.

I then remembered you made a connection between

the four Noble Truths of Buddhism and

the 12 Steps in AA.

Could you help me with this?

Thank you.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...