Varkentje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Mijn naam is Jai, ik woon op het moment in Amerika, maar ik denk dat ik binnenkort wel weer trug naar Nederland zal komen. Ik spreek al een lange tijd weinig Nederlands, daarom gebrijk ik weinig grote woorden en zal mijn schrift redelijk slordig zijn. Ik ben sinds 1 Januari, 2003 nuchter. Ik ben vrij aktief in AA in mijn stadje er rondom. Ik kwam per ongeluk op deze forum, maar raakte snel geintereseerd in alle onderwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Welcome Jai Jij hebt dit varkentje dus al langer gewassen. Bijna 10 jaar al niet meer gedronken, respect. Ik begin vandaag aan mijn 4e week:o Overigens, als je woorden niet meer in het Nederlands weet uit te drukken kun je het hier gerust in het engels doen ook, denk dat de meeste van ons wel iets engels kennen. Je zit alleen in een iets andere tijdzone, de meesten liggen op een oor nu. Ik hoop dat we veel aan jouw ervaring zullen hebben hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Jai Welkom. Blessed ben je met je mooie nuchtere jaren! Dit is denk ik het meest actieve alcohol-forum in Nederland. Ik hoop dat dit forum iets voor jou kan betekenen in een eventuele terugkeer naar ons kikkerlandje. Gwen Ik zie uit naar je postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Jai welkom hier en ik hoop op 1 januari een hele mooie slinger voor je te mogen maken. Die heb je zeker verdiend en vast niet kado gekregen. Aan taalfouten storen we ons zo weinig mogelijk het gaat om de inhoud en bedoeling, en die zullen vast beiden goed zijn. Ben er benieuwd naar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Welkom Jai, Vind hier maar snel je weg. Leuk dat je erbij komt. Beetje krom Nederlands geeft niet hoor. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Hallo Jai, Van mij ook welkom hier. Er zijn meer mensen op het forum die in het buitenland zitten. Op het forum zijn ook een heleboel mensen uit Vlaanderen. Het leidt zelden tot misverstanden, dus het zal met jou ook wel loslopen. Zo lang al nuchter. Ik neem mijn petje voor je af. Op de dagdraad, ditjes en datjes, wordt elke dag een nieuwe dagdraad aangemaakt, waarop de meeste activiteit is gedurende de dag. Het varieert van een virtueel ontbijt tot serieuze vragen. Zodra iemand hulp nodig heeft schakelen we om hoor. Ik hoop je nog vaak tegen te komen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Hey Jai, Ook van mijn kant, welkom op het forum en voor straks welkom in ons kikkerlandje. Goed van je, al zolang zonder alcohol. Ik ben nog maar een beginneling en sinds 10 augustus clean. Kost elke dag nog moeite maar dat heb ik er graag voor over. Misschien kan ik nog iets van je leren?? Een beetje krom Nederlands is geen probleem hoor, en de Engelse taal is voor de meeste van ons ook niet vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Wow Varkentje, bijna 10 jaar Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Varkentje Geplaatst 20 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Dank julie allemaal voor de harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ha Rai, Welkom hier! Je profiel staat nog open. Rapporteer dit even aan de moderator. Links onder je bericht dan kunnen zij dit "dichtzetten" Groet, Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wow wat een aanwinst voor hier Varkentje, 10 jaar droog. Deze mensen kunnen we hier goed gebruiken. Wanneer kom je terug naar nederland? Nou in ieder geval hoop ik je hier veel te zien, want zulke kanjers kunnen we hier heel goed gebruiken. Van harte welkom. en alvast een grote bos .:present:..:present:..:present:..:present: uit Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Jai, Hope you are fine. Looking forward to your sobriety anniversary, Jan, 2013? 10 years. What a gift. I recently got back from Asia, and was blown away by the power that Buddhism radiates. I then remembered you made a connection between the four Noble Truths of Buddhism and the 12 Steps in AA. Could you help me with this? Thank you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 welkom jai, ben zelf net lid. fantastisch dat ja al tien jaar niet drinkt! ik hoop jou voorbeeld te volgen, greets, irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden