blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Leuk idee JopieIk ga mee, maar pas als mn verhuizing achter de rug is dus na 12 Maart, oke ?Hou me op de hoogte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Jopie, wat een goed idee!!!Ik heb zelf zo'n 10 jaar geleden een gtoot stuk van het PP gelopen,de etappe die jij voorstelt kan ik me nog precies herinneren,heel mooi....maaaaaarrreeeu ik haal nu nog geen 100 mtr:Ddus wel een beetje boel sjaloers........Tot ik dacht: ik kan wel commitee van ontvangst zijn,hoe lijkt je dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hartstikke leuk initiatief Joop!Maar kan het ook een keer op een zaterdag?Zondags ben ik of met de hond trainen of heb ik dienst in de kerk Potverdikkempjes en 6 maart........eigenlijk bij mij om de hoek...........Moet wel gaan trainen zeg, 15 km, dat is een tijd geleden merk ik dat ik zulke afstanden liep.Zit n beetje met het dilemma oude hond, die kan dat niet meer. Betekent dat ik ze apart uit moet laten, klein blokje met die ouwe en dan een goed eind met de herder. Nah wacht nog ff tot t mooi weer is ........hoezo uitstelgedrag? Maar heb er beslist zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik vind het een super idee.Ga vandaag met zus oefenenop Meijendel, landgoed in Wassenaar.Wel erg ver treinen, dus houyd nog een slag om de arm,maar de datum staat genoteerd in mijn agenda. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Gaaf Jopie!Vorden omgeving is mooiKan nietKids komen Een volgende zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Leuk idee jopie, maar ik kan helaas niet. Ik heb al een andere afspraak op 6 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik heb op mijn linkerhiel geen vel meer zitten,oei, niks meer gewend èn de verkeerde schoenen.Als dat maar goed komt op tijd. rechts alleen blaar van 2 cm, doorgeprikt inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik wil ook wel !Mag mn hondje ook mee ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik heb al iets met glycerine, kruiden en calendula hoor Jopie, komt wel goed,maar het doet wel zeer. Nou ja, goeie smoes om weer de hele week op mijn nep-crocs telopen, zonder dat dochter er wat van mag zeggen.En wel ff goed kijken wat ik die zondag dan aan moet, heb mijn echte wandelschoenen ooitweggedaan bij de vorige verhuizing. Toch maar wat af gaan wisselen dus komende week.Zijn er nu meer liefhebbers? Het staat er wat vaag allemaal. Ik zou heel graag met iemandmeerijden vanaf een klein station als dat kan, de Krdtvt had geen goedkope treintickets meer.Betaal dan liever aan de benzinekosten mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik heb 39 sind de overgang Jopie (was alktijd 38)maar denk van wandelschoenen wel 40 want dan zetten mijn voeten uit.De oorzaak van mijn problemen was meer een ontsteking die op mijn hiel zat enchronisch is geworden, en de Ecco's waren maat 39, dus dat zou moeten kunnen.Maar mijn volleyvriendinnen hebben bijna allemaal echte wandelschoenen, ik zal kijken ofik daar wat kan lenen. Komt goed.De kosten vind ik wel een bezwaar, dus als er van de anderen via utrecht of zo reizen, hoor ik dat graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Tof Jopie, maar even onder voorbehoud nog, okay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik heb al een voordeelurenkaart hoor, en kreeg vandaag zelfs een NS-aanbod:2 dagkaarten voor €25,- voor de zater- en zondagen. Dus de kosten zijn te overzien.Moeilijker is het met mijn hiel, ik heb vandaag 2 keer dichte schoenen moeten dragenbij het sporten en na het volleyen zag het er echt niet best uit.Ik ben bang dat ik dat niet meer binnen 1 week in orde ga krijgen, dus de slag om de armblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 jane en blaren pleisters???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Igor: Je bedoelt die op de rauwe huid plakken nu?(de blaar is voor 2/3 weg dus)of volgende keer ter voorkoming? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Geen wandelen voor mij dus morgen,de nieuwe huid onder de blaren heeft het ook albegeven. Veel plezier morgen voor hen die wel gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik ben helaas ook niet van de partij...Voel me al een paar dagen niet zo lekkeren wil dan liever niet autorijden.Veel wandelplezier!!!Fijn met het erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Goed idee van de wandelclub. In scheveningen ben ik ook van de partij met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ha Jopie, ik kan jammer genoeg weer niet meelopen op 3 april. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Ha Jopie, ik kan jammer genoeg weer niet meelopen op 3 april. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Mijn hiel is beter en ik heb m ook in de agenda,heerlijk dat het voor mij zo dichtbij is, dat is een kadootje.Hoe we in Scheveningen terugkomen laat ik maar aan jou over Jopie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ja mam:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Jopie, ik zie alleen Lin, jij en ik?of tel je de hond van Lin mee?Lopen we samen?Is het onderdeel van iets groters of eigen initiatief?en niet onbelangrijk; wat doe jij als het erg regent?Aagje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Lijkt me goed plan om zaterdagavond te beslissen, er wasregen voorspeld en ik wil het graag weten omdat ik mijn volleybalin de zaal er voor afzeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Hoi Jopie, als ik zo op weeronline-Scheveningen kijkdat zit de zondag met een 2 ingeklemd tussen de 7van zaterdag en 8 van maandag, 't is niet eerlijk, oh nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Lijkt me welmaar wanneer dat wordt nog lastiggezien mijn agenda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden