lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 en als beloningmag je lid worden van de bieb.kun je ook de Zweden een kans gevenze verdienen daten jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik ben lid van de bieb!! Maar toch kan ik daar niet altijd alles vinden wat ik leuk vind! Ik ga me voorlopig verdiepen in J. Kellerman en laat de Zweden nog maar ff liggen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Veel leesplezier Loontje!Ben zelf zo ongeveer al mijn hele leven lid van de bieb. Heb onlangs mijn abonnement uitgebreid, mag nu onbeperkt lenen zonder leengeld per boek, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Aanrader voor de doorzetters onder ons is de serie:De tandeloze tijd van A.F.Th. van der heijden.Eerste deel begint met : De slag om de blauwbrug. Geweldige boekenreeks maar moet wel even doorzetten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 leengeld per boek Eks?; bedoel je boete voor te laat terug brengen?Sowhat; geweldige schrijfster, was ik nog vergeten!die van Aicha ken ik niet, maar klinkt niet als thrillers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Jane:Nee, bedoel dat ik vroeger voor die nieuwere boeken die je maar 1 week mag lenen 1 euro moest betalen en nu niet meer:) Mag verder een onbeperkt aantal boeken meenemen, reserveren is gratis en ook dvd's en zo leen je gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Loontje....ik ben nu boeken aan het lezen van Karin Slaughter.ik kan ze aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Karin Slaughter heb ik al veel van gelezen eenmaal beginnen en niet meer kunnen stoppen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Zweedse schrijvers zijn toch wel een aanrader ondanks dat ik daar eerst zo mijn bedenkingen over had;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaKarin Slaughter heb ik al veel van gelezen eenmaal beginnen en niet meer kunnen stoppen:D ja erg he?een boek van zo.n 600 pagina's in 3 dagen uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hai Lenie!Die heb ik allemaal gelezen!! Vond ze ook erg goed maar heb het nu wel een beetje gehad met haar.....ook ben ik dol op Tess Gerritsen ...echt heerlijke weglees boeken!Thanx iig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Hee, wat leuk mijn oog van nu pas op dit draadje,ik ben echt dol op lezen.Een jaar lang kon ik mij niet concentreren, nu gaat het weer.Camilla Lackberg, allemaal gelezen.Laatst gelezen, "Tirza" van Arnon GrunbergNu ben ik ''Ik haal je op en neem je mee" van NIccolo Ammanitiaan het lezen.Prachtig, een aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Iris Johansen en Michael Conelly als je van spannend houdt!en ik heb nu Rosario is dood en Huis der nevelen van Majgull Axelssonopgehaald bij de bieb. lijken me beiden best wel heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 quote: Originally posted by: LoontjeHai Lenie! Die heb ik allemaal gelezen!! Vond ze ook erg goed maar heb het nu wel een beetje gehad met haar.....ook ben ik dol op Tess Gerritsen ...echt heerlijke weglees boeken! Thanx iig! Tess!!!....ik denk dat ik alle boeken heb van haar...geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Albertina, Arnon Grunberg is ook een van mijn favorieten. Heb bijna alles van gelezen. Niccola Ammanti ken ik niet. Ook maar eens proberen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Als je echt zin hebt in een héél degoutant boek moet je zeker Wij lezen van Elvis Peeters. Ik lees nauwelijks maar dat boek vergeet ik nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Meest houd ik van waargebeurde verhalenlaatste die ik heb gelezen zijn:Modoc - Ralph HelferDe blanke Masai - Corinne HofmannTerug uit Afrika - Corinne HofmannWeerzien in Kenia - Corinne HofmannPracht boeken, zeker de moeite waard vind ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 De blanke masai heb ik ook gelezen Shahire, wist niet dat ze nog meer boeken geschreven had. Ik kijk in de bieb vaak bij de planken met waargebeurde verhalen. Ben nu bezig met "In koninklijke dienst, het verhaal van de butler" van Paul Burrell. Een boek over het Engelse koninghuis. Beetje kitch, maar toch wel interessant;) Zo weet ik nu zeker dat ik Prins Charles maar een raar ei vind:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Dat wist ik al na het verhaal met de tampon Eks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Eks, de twee andere boeken van Corinne zijn opvolgers van 'De blanke masai'.Beide ook erg interessant om te lezen.Haar terugkomst vanuit Afrika en jaren later het weerzien in Kenia.Vond ze alle 3 pittige boeken, wat drijft iemand om zover te gaan.....ja liefde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Fleurtje:Ik moest ff Googelen op dat verhaal met die tampon, er ging bij mij geen bel rinkelen. maar toen ik het vond: Jawel:o Dat verhaal kende ik inderdaad ook...GETVER!Hij is meer dan een ei, hij is een tampon:$Shahire:Zal eens kijken bij ons in de bieb of die 2 andere delen er ook zijn. Volgens mij eindigd deel 1 met dat ze terug naar Engeland gaat toch? Het is alweer een tijdje geleden dat ik het gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden