Antoinnette Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Krijg ik die dame er ook bij, uiteraard ook tegen verzendkosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Als Suikertje 'm niet wil (wellicht omdat de dame niet meegeleverd wordt) wil ik de mat wel eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Hoi PM, nee ik heb geen belangstelling hoor, slaap altijd wel goed. Â Volgens mij vroeg MG om pb als je belangstelling hebt. Veel plezier hopelijk ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Slim bezig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Ik heb gisteren samen met mijn dochter opgeruimd en ik heb nogal wat speelgoed liggen waar zij uitgegroeid is. Ik wil er graag (één van) jullie kind (eren) een plezier mee doen. Leeftijd: 4 tm 11 jaar Denk bijv aan: Spelletjes, puzzels, my little pony collectie, kassa met toebehoren, enz. enz. Laat even weten of er belangstelling is. Ik kan altijd een lijst maken met daarbij foto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 ik heb gisteren in de sauna op mijn kassabonnen 2 gratis toegangen voor het sauna komplex De veluwse bron gekregen wel binnen 2 weken vanaf gister dus, te gebruiken. Wie ze wil mag mij het adres pb-en waar ik ze naartoe kan sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2014 Hoi Ietje, Ik denk zeker dat er voor je dochter wat tussen zit. Is het een idee dat ik komende week wat foto's maak en die naar je stuur ?? Laat maar weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2014 mijn bonnen zijn op een goede bestemming, leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Wat een gouden topic.....hier kom ik heel veel vaker. Als ik iets heb en zoek. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden