AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 op je wenken Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2009 whaaaa, heerlijk die domo reclame!!maar eehhh, ik weet het niet hoor met die betuwe, lijkt wel of die kinderen extra oud zijn of extreem volwassen!doet me denken aan de Mc Donalds van nu! en ik weet nog niet of ik die kids irritant vindt of de reclame gewoon stom!in ieder geval zit ik hier alweer een tijdje te zingen... ooeeee aaaa heerlijk die domo vla!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst 10 april 2009 voor geloven in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Ik heb zo'n mooi filmpje gevonden op you tube. The Innerlife of the CellBiologie Cellulaire. Ooit gezien bij Buitenhof, maanden geleden, nooit gevonden en dus op zoek gegaan ernaar:Let vooral op die voetjes http://www.youtube.com/watch?v=Nw5ooT9p5DU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2009 Morgen is Lewis weer dans le Téle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Hee Spud, ja op 2 paarden wedden lijkt hetmijn 1e impuls was ook het te veroordelen,maar er kan ook een enorme trouw uit spreken naar vrouew (en kinders)we weten de omstandigheden niet he.ik heb een vriendin die 1000% zich inzet voor zieke man en zieke zoonhaar zou ik best zo'n achterdeurtje gunnen als het samen kon gaandan had ze een plek/mens om volledig bij te tankenom de andere situatie te kunnen volhoudenmaar waarschijnlijk zou zij dat niet kunnen/willen anders was dat er al wel.en nu ik de film, komt een vrouw bij de dokter, heb gezienkom ik toch weer bij dat stuk afkeuringmaar eigenlijk weet ik het dus niet.En ik ben ook geen fan van JS maar toch geraakt door zo'n eernetoon aan vriendenzo zie je maar weer, ik ben nooit te oud om mijn mening te herzien,thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Spud, ik vind het ook een rotlied.Als je al weet dat je niet meer van iemand houd/dit zo duidelijk weet uit te spreken, dan moet je zéf gaan en niet wachten "tot er iets fout gaat"...In the mind is er al een ander. Dat mag en kan allemaal, maar..... waarop wachten?Beetje slappe hap dus.Ook ik wil niet oordelen. Ook mij boezemt het idee al angst in. Stel dat de ander zo met mij omgaat???Toch heb ik ook in een dubbele situatie gezeten. Maar ik hield nog wel van mijn man! Ik wilde niet bij hem weg; toch was er een andere heftige verliefdheid (bij mij). Mijn man koos toen voor het pakken van zijn koffer. Helaas zijn er geen weegschaaltjes voor de liefde....Maar onvoorwaardelijk... dat vind ik ook nog altijd moeilijk...... ik hou van mijn nieuwe liefde, maar niet van de fratsen die ik OOK tegen kom, de problemen, ons beider eigenwijsheid etc. En: ik mag best dagelijkse dingen eisen,.... toch?...Ahh, loop je tegen de 60 en weet je zulke dingen nog niet....En iemand kan veranderen toch? Ook dat nog. Vertel me niet dat het niet ingewikkeld is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 deze">http://www.youtube.com/watch?v=sFKbzqr3kWs vind ik grappig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ik niet Desikan m niet openen nl:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Sorry wordt aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oh, ik had je nog willen bedanken voor dit filmpje...Jemig, wat genant hè?! Pfff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Omdat we het af en toe over films hebben haal ik dit even naar boven. Mijn favorieten o.a.; http://www.youtube.com/watch?v=j4C0szpgokQ http://www.youtube.com/watch?v=2zgSYJ0YGiw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Naar boven voor Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 voor een ieder met een smartphone en/of een tablet, je kunt goede apps downloaden m.b.t 'recovery' o.a een app met aa sprekers meetings verhalen, deze kost wel 3,69 maar dan heb je ook wat, bij market AA intikken, veder zijn er ook gratis leuke apps te verkrijgen, kijk maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Dan maar het draadje van mijn allereerste stopmaatje  Wat is jou Guilty pleasure Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Deze durf ik in de auto ook wel heel hard te zetten, maar thuis toch niet. https://www.youtube.com/watch?v=8nrJnFyaW5Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Toch niet op dit draadje. Dan nog een nummer voor mijn stopmaatje, wrs lees je dit niet meer maar je gaat nog steeds kei goed, want eens in de zoveel jaar hoor ik nog iets van jou. https://www.youtube.com/watch?v=5UWRypqz5-o  Voor de plekken die je al op je motor gezien hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Aha dit is dus het draadje voor de filmpjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Fotoshoot met taser. Â Â Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 De evolutie van de hipster  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Motorrijder botst en landt op zijn voeten.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Zo, nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Zeer onsportief gedrag, maar wel heel gaaf. Op 0:50 seconden.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 vooral die motorrijder, die had een engel op zijn schouder of gewoon heel goed bedreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 (bewerkt) Als ik muziek hoor zou ik ook wel eens zo los willen kunnen gaan in plaats van een heel dik elastiek rond mezelf te voelen die me beperkt in soepel bewegen. http://www.dumpert.nl/mediabase/6614636/623d49e9/heee_konijnendanseresjes.html 31 augustus 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden