Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Wat het ego het eind van de wereld noemt,heet voor het hart het begin.Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 "Je neemt risico's bij alles wat je doet, maar nog grotere risico's als je niets doet."Shirley Williams, Baroness, Brits politica en academicus (1930-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Vriendschap is één zielin twee lichamen.Aristoteles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hulde aan Hannah1voor het openen van deze draadeen dagelijks genothet brengt me heel veel baat.Me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 's morgens gezond ontwakenis al een overwinning op de dood.Arthur Aashe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Gy reikhalst naar geluk; en - waar is dat te vinden ? In kracht van geest alleen.Weer daar, wees daar op uit.Bilderdijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Vriendelijkheid is de gouden schakel die de wereld bijeen houdt. Johann Wolfgang von Goethe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Verveling maakt dat wezens die elkaar zo weinig liefhebben als de mensen, elkaar toch zo ijverig achterna lopen: ze is de bron van alle gezellige omgang.Arthur Schopenhauer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Geluk is als een vlinder die ongrijpbaar is zolang je erop jaagt,maar die op je neerstrijkt als je rustig gaat zitten...Nathaniel Hawthorne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Common sense is not so common.Voltaire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 dom zijnis nietniet wetendom zijnis niet wetendat jeniet weetonbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Gelukwordt pas zichtbaarals hetvoorbij is.Godfried Bomans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 "Aan de vaak willekeurige eerbied voor oude wetten, oude gebruiken en oude religiezijn alle misstanden in de wereld te danken."Duits: "Der oft unüberlegten Hochachtung gegen alte Gesetze, alte Gebräucheund alte Religion hat man alles Übel in der Welt zu danken."G. C. Lichtenberg, Duits schrijver en natuurkundige (1742-1799).Citaat afkomstig uit: Aphorismen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Andersdenkendenzijn vaak dikwijlsanders dan wij denken.Ferstl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 "Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenenen apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven."Johan Anthierens, Vlaams journalist, satiricus en schrijver (1937-2000). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Wie naar geluk grijpt,grijpt ernaast.Maurice Roelants. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 De kunst van het leven is zo met elkaar om te gaan, dat we het beste in onszelf en in de ander naar boven halen.Eigen gedachte inzender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Je moet schuldig durven zijn om vrij te zijn en andere te bevrijden.Tijn Touber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Echt liefhebben:niet lief hebben omdat,maar ondanks.Gilbert Cesbron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 De grootste kunst is jezelf te blijven in een wereld die je constant probeert te veranderen.Ralph Waldo Emerson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 "Ik ben tot inzicht gekomen dat je beter gewoon je leven kunt leiden, zonder er theorieënover te bedenken. Ik ben gelukkig omdat ik me elke dag verder ontwikkel en ik eerlijk gezegdniet weet wanneer ik de grens bereikt zal hebben."Bruce Lee, beschouwd als de grootste vechtsport-acteur (1940-1973). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 "Bij dezelfde omgeving leeft toch ieder in een andere wereld."Arthur Schopenhauer, Duits filosoof en notoir pessimist (1788-1860). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 "Bescheidenheid en trots, hoe verschillend ook in wezen, gelijken in uitwendigeverschijningsvormen dikwijls sprekend op elkander."C. J. Wijnaendts Francken, Nederlands letterkundige (1863-1944). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Men moet werken;zo niet uit lust ertoe,danwel uit wanhoop,omdat alles welbeschouwdwerken minder vevelend isdan zich vermaken.Charles Baudelaire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Eerst dacht ik ''Niet aan denken"Dat heb ik toen gedaan,maar twee seconden later,dacht ik er toch weer aan.Nee, zo eenvoudig is dat niet,want weet je, wat je doet,je denkt er ook aan als je denkt,dat je er niet aan denken moet!Toon Hermans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden