Houtje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ik sluit nu af Corinne is hier. Doeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Goedemorgen allen,Hoewel het weer niet mee zit zou ik eenieder een fijne dag willen wensen. Ik hoop dat de realiteit net zo overtuigend mag zijn als het virtuele gebeuren.Groet, Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ook van mij een fijne dag gewenst. Zitten jullie met zijn allen het forum te volgen op een groot scherm? Mij lijkt dat jullie toch wel wat anders hebben om naar te kijken, namelijk elkaar! Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 The' dat is waar ook, op dit draadje schrijven. Iedereen een fijn happening toegewenst.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Neem er allemaal 1tje van mij...TACTUS betaalt toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ik vind het een leuk initiatief, wat er door jullie en Tactus georganiseerd is. Graag wil ik er een volgende keer ook bij zijn.Nu was het wat mij betreft nog wat te vroeg. Ik ben nog niet zo lang hier op het forum en helaas ben ik nu nog niet ADB. De volgende keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 quote: Originally posted by: deltatangoFijn om te lezen, dat jullie een geslaagde bijeenkomst hebben gehad. Graag wil ik nog even refereren aan de berichtgeving van Ferry op de dagdraad van 19/01/2008 en hoe jammer hij het toch wel niet vindt om de bijeenkomst aan zich voorbij te hebben laten gaan. Zie daartoe zijn bericht van 02 december 2007 om 14.38 uur. Er stond in eerste instantie nog veel meer tekst, die door de moderator - om begrijpelijke redenen - is verwijderd! Zucht, zucht, zucht en nogmaals een diepe zucht. Daar gaan we weer.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 ******* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden